24. Küçük Velet

3.1K 359 295
                                    

Şükür yarabbi dediğinizi duyar gibiyim😊😇

2 hafta sınav olduğu için bölüm gelemedi üzgünüm 🥹

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

"Göz göre göre suçlu biriyle görev, çalışma yerinde ilişkiye girmen seni ne kadar batırır gözde polis Hwang Hyunjin..."

Duyduklarımla şaşkın bakışlarımı yanımda ki bedene gönderdim. Kaskatı kesilmiş çene hattı ve telefonu tutan elinin parmak boğumları beyazlamaya başlamıştı. Nefes alışları saniyelik sekteye uğradıktan sonra kafasını yavaşça bana çevirip kıkırdamıştı.

Ben ona anlamazca bakıyorken önümde hiçbir şey olmamış gibi sırıtıyordu!!

"Polis olduğum halde beni tehdit etmeniz sizce sizin adınıza iyi mi?"

Düz bir sesle konuşup soğukkanlılığını tamamen korudu. Ama sırıtmayı bıraktıktan sonra çenesi tekrardan kasılmıştı ve bu görüntü göz şenlendiriciydi.

"Bu elimdekiler sayesinde bir polis mesleğin kalır mı bilemem?"

Telefondan gelen boğuk sesle yavaşça yutkundum. Hyunjin ise bana bakmaya devam ediyorken diğer boştaki elini boynuma götürüp belirgin olan adem elmama işaret parmağı ile dokundu ve yüzünü boynuma yaklaştırıp sıcak dudaklarını tenime bastırdı.

"Bunu bilemem ama seni bulmam 1 dakikamı almaz. Beni elinde olmayan kanıtlarla tehdit etmen çok aptalca."

Boynumdan geri çekilmeden kafasını boyun girintime sokup üstüme abanarak belime sardığı eli yardımıyla tekrardan sırt üstü yatağa uzandım. Telefonda ki adam neler diyordu ve bu durumda onun rahatlığına anlam veremiyordum.

Rahat bir insan olduğunu biliyordum ama mesleğinden olma durumu ile karşı karşıyken bu davranışı çok profesyonelceydi.

Soğukkanlı ol ki düşman istediğini elde edemesin...

"Bu kadar eminsin yani kanıtım olmadığına? Bugün akşam 10 da atacağım adreste olmazsan sana az sonra göndereceğim video üstüne gider ve o derecen bir an da yok olur Gözde Hwang."

Adamın sesi bir anda kesildi. Muhtemelen telefonu kapatmıştı. Hızla üstümde ki bedenin omuzlarından tutup kendimden uzaklaştırdım ve yüzüme bakmasını sağladım. Hâlâ sırıtıyordu aptal.

"Hyunjin? Bu komik mi?"

"Ciddi yüz ifaden çok seksi oluyor Çilli güzelim."

Hiçbir şey yaşanmamış gibi dudaklarını ağzımın ortasına bastırıp burnunu yanağıma usulca sürttü.

"O piçin ne dediğinin farkında mısın?"

"Evet, farkındayım ama umrumda değil."

Tekrardan dudaklarıma atılacağı sırada onu durdurdum ve ellerimi yanaklarına yerleştirdim.

"Kendine gel Hwang Hyunjin."

"Bir sıcak duşa ne dersin?"

Dediğine karşı göz devirip onu iterek üstümden kalkmasını sağladım ve ardından yataktan ayağa kalkıp yerdeki tişörtüm ve ceketimi sırayla aldım. Ardından en sonunda köşeye fırlatılmış pantolonumu ellerim arasına alıp kaldırdığım gibi parkede küçük bir ses yankılandı.

Kaşlarımı çatarak yere düşen şeyi almak için eğildiğimde Hyunjin benden önce davaranarak yanıp sönen siyah aleti alıp komidinin üstündeki su dolu bardağın içine attı.

Risky Love/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin