25. Ruh Hastası

2.8K 361 306
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

"İstediğimiz o küçük veletti sadece. Bu üçlü hiç bir boka yaramayacak. Sabaha karşı öldürün gitsin. İtibarımın beş paralık olmasına sebep olan o veleti bulduğum gibi çeşitli işkenceler yapacağım ona ve ölü bedenine..."

Kulaklarıma dolan boğuk seslerle kanım donmuş şekilde sırtımı arkamda ki soğuk betona yaslayıp titrek bir nefes aldım. Bu adamlar kimin nesiydi tanrı aşkına!?

"O polis, mesleğinden olur düşüncesi ile o veletti bırakır sandım ama enayi arkadaşları ile ayağımıza geldi. Kendi ecellerini kendileri yazdı. Şansa bak!"

Boğuk sesin ardından iğrenç bir kahkaha kulaklarımı sarmaladı. Buna izin veremezdim. Onlara zarar gelmesine izin vermezdim.

"Bay Choi, emin misiniz? O çocuğu ayağımıza çekmemiz için onlar bir fırsat."

Duyduğum tanıdık sesle dişlerimi sıkarak tırnaklarımı avcumun içine sertçe geçirdim. Asıl eceli gelen o siyah gözlü ile o yanında ki sikik adamındı!

Depodan çıkacaklarını adım seslerinin yaklaşmasından anladığımda sinirle deponun arkasına dikkatlice ilerledim ve gizlice siyah arabaya binen adamı izledim. Arkasında kalan siyahlı beden de araba hareket edip gidene dek olduğı yerde kalmış ardından yüzüne yerleştirdiği gülüşle ellerini cebine sokarak deponun içine tekrardan girmişti. O ellerini kesinlikle çok güzel halledecektim.

<><><>

Hyunjin'den:

Başımda hissettiğim şiddetli ağrıyla gözlerimi hafifçe araladım ve kısık, buğulu gözlerimi etrafta gezdirdim. En sonunda önümde, sandalye de ters şekilde oturup elindeki çakıyla oynayan beden ilişti. Gözlerimi arka arkaya kırpıştırıp bulanık görüş alanımın netleşmesini sağladım ve böylece önümdeki sırıtan bedeni daha net görebildim.

"Günaydınlar Hwang Hyunjin!"

Birden bağırmasıyla yüzümü ekşiltip başımı omzuma doğru eğdim ve ardından dudaklarıma küçük bir gülüşün hakim olmasını sağladım. Bir süre başım eğik kaldıktan sonra kirpiklerimin altından siyah gözlerine bakmış, yüzünün saniyeler içinde gerilmesini izlemiştim.

"Elin kolun bağlıyken böyle bir yüz ifadesi sergilemen ne kadar cüretkarca..."

Dediğine karşı umursamazca omuz silkip yanımdaki iki baygın bedene baktım. Yüzleri gerçekten güzel benzetilmişti ve benimde onların ki kadar kötü olduğunu sırıtırken sızlayan elmacık kemiklerim ile dudaklarımdan anlamıştım.

"Sen çok aptalsın. O sabah ki tehditten sonra o çocuğa tekmeyi basman gerekiyordu. Ne de olsa geçici bir heves için mesleğinden olmak koyardı insana."

Sandalyeden çevik bir hareketle kalkıp soğuk çakının yüzeyini boynumda başlayarak çeneme kadar sürttü ve geri çekerken hissettiğim sızıyla dişlerim arasında tısladım.

"Ah, çok pardon yanlışlıkla oldu."

Baş parmağını kanın aktığını hissettiğim yolda sürükleyip geri çekildi. Bu hareketi oldukça sinir bozucuydu.

"Seks esnasında beni de konuya dahil etmeniz ve o çocuğun seni kışkırtması beni gerçekten çok üzdü Hwang. Ama bir yandan rahatlamamda gerçekten çok yardımcı oldunuz. Özellikle..."

İğrenç konuşmasına devam etmeden duraksadı ve kulağıma yaklaşarak ilk önce nefesini üfleyip kıkırdayarak konuştu ruh hastası;

"Sevgilinin inlemeleri beni benden aldı. Tanrım, onu altımda hayal ettikçe alt tarafımda ki hareketlenmelere engel olamıyorum."

Risky Love/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin