30. Riskli Aşk - F-

4.1K 379 373
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

1 ay sonra:

Son belgeleri de çevirdikten sonra sekretere teslim etmiş, beni kapının önünde bekleyeceğini söyleyen Hyunjin'in yanına gitmek için şirketin asansörüne binmiştim. Heyecanlıydım. Bu heyecanım dışarıdan bile gözle görülüyordu. Çünkü bugün şirkette çalışan birkaç kişi bunu dile getirmişti. Bugün Hyunjin'in bana verdiği sürenin sonlandığı gündü. Beni çoktan affettiğin biliyordum ancak sözlü şekilde asla söylememişti.

Asansör birkaç dakika içinde aşağı inmişti ancak bu bana saatler gibi gelmişti. Asansör kapısı açıldığında kalabalığın içinden ilk çıkan ben olmuş, şirketin kapısından koşarak çıkmıştım.

Dışarı çıktığımda gözüme çarpan beden ve yaslandığı siyah spor arabayla hızlı adımlarla yanına ilerledim ve parmak uçlarıma çıkarak boynuna kollarımı doladım, yanağına küçük bir öpücük kondurdum.

"Heyecanlıyız bakıyorum."

"Tabiki aptal. Beni bir ay boyunca sürdündürdün. Sadece 1 kelime için."

"Sadece bir kelime mi?"

"Hayır sevgilim~ O bir kelime benim için çok önemli."

Aegyo yaparak konuşmamla kıkırdamıştı. Adından da beni kendinden ayırıp ellerini yanaklarıma koyup yüzüme yaklaşarak fısıldadı.

"Senin gibi tatlı birinin beni becerdiğine inanamıyorum."

"Ee yatak başka dışarısı başka bebeğim."

Göz kırparak konuşup dudağına sıkı bir öpücük kondurdum. O da gülümseyerek benden birkaç adım uzaklaşıp kalçama hafifçe vurdu.

"Hadi araca bin Çilli güzelim."

Yaptığı hareket yüzünden bir süre etrafa bakıp pişkince sırıtarak ön yolcu koltuğa oturdum ve emniyeti kemerimi taktım. Yan koltuğuma çoktan kurulmuş olan Hyunjin ise şaşırmışçasına başını sallayıp önüne döndü ve  aracı çalıştı.

"Kemeri bağlamayı öğrenmişsin."

"Klişe sahneyi artık yaşamak istemediğim için taktım. Midem bulanıyordu çünkü artık."

"Gerçekten kırdın."

Dediğiyle hiç istifimi bozmadan omuz silktim ve arkama yaslandım.

"Nereye gidiyoruz?"

"Minsung çiftinin evlenme teklifi için hazırlığa."

"Ne?"

Şaşkınca Hyunjin'e döndüğümde bu sefer omuz silken taraf o olmuştu. Evlenme teklifi hazırlığı mı? Minho'nun eli kolu yok muydu kendisi yapamıyor mu sanki?

"Ne oldu? Başka planların mı vardı?"

"Yoo ne alaka ki? Ne planım olacak?"

Ona hâlâ bakıyorken benim bu tavrım hoşuna gitmiş gibi gülümsemesi büyümüştü. Aptal herif!

Tekrardan arkama yaslandığımda bu sefer rahatımı bozan şey cebimde çalan telefonum olmuştu. Oflayarak cebimdeki  telefonu çıkarıp aramayı açarak kulağıma dayadım.

"Hyung? Ne yapıyorsun? Neredesiniz? Bi durur musun Luna?"

Arkadan gelen havlama sesleriyle gülümsedim. Artık onun sesindeki mutluluğu hissetmek güzeldi.

"Hyunjin ile sayın meslek aşkından yanan Minho'nun evlenme teklifi etmesine yardım etmeye gidiyoruz ve nereye gittiğimizi bilmiyorum."

"Bu konu kapanmadı mı?"

Risky Love/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin