14. Eşsiz

4.5K 487 715
                                    

Medya🫠

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Oturduğum koltukta sabırsızca, durmadan kıpırdanıyordum. Çünkü dakikalar sonra Jeongin gelecekti ve uzun süre görmediğim için çok özlemiştim onu. Ama ilk önce ondan hesap sorman gerekiyordu.

O gün, o adamın tarafın olduğu gün ona çok kırılmıştım. Göz göre göre kendini kor ateşlere atmıştı ve beni o sikik adamın önünde küçük düşürmüştü. Ama ona kızgın değildim. Elbet bir sebebi vardı, yoksa bile olmalıydı.

Bir süre sonra oturduğum yerden havalanmam ile odaklandığım parkeden göz kontağımı koparıp ağzımdan garip bir mırıltı döküldü ve tekrardan koltuğun yumuşak yüzeyinin aksine farklı bir yere oturtturulmuştum.

"Rahat edemiyorsun sanırım güzelim..."

Kulağımda hissettiğim sıcak nefesler arasındaki kısık fısıltıyla şaşkın bakışlarım yüzünü bulduğunda dudaklarına hakim olan gülüşü daha çok büyüdü.

"Sürekli yerinde hareket edip duruyordun. Bence burası daha rahat. Hm?"

Gözlerim yavaşça kısılırken oturduğum uykularına yan bir şekilde oturup piskince sırıttım.

"Haklısın..."

Kollarımı boynuna sarıp kalçamı hareket ettirerek kucağına daha çok yerleştim ve bununla kalçamda hissettiğim baskı daha çok artmıştı. Kalçalarımı hafifçe hareket ettirmeye başladığımda dudaklarına yaklaşıp uzun soluklu bir öpücük başlatacağım sırada kapının çalındığını duymam ile oturduğum baskıdan kalkarak koşarak kapıya gitmiştim. Arkamda öylece önündeki şişliğiyle kalakalmış bedeni bile umursamamıştım.

Kapının önüne geldiğimde beklemeden kapıyı aralamış, gördüğüm başı eğik, tanıdık bedeni kendime çekerek sıkıca sarılmıştım. İki yanında duran bedeni umursamamıştım bile.

"Sevgilisi mi acaba?"

"Yok be değildir. Hyunjin arkadaşı dedi. Hem Hyunjin ile neden bu kadar yakın olsun ki?"

Jisung ve Minho'nun fısıltıları kulaklarıma doldu. Ve ardından sert bir ses ikilinin fısıltılarını bölmüştü.

"Değil. Dediğim gibi sadece arkadaş!"

Kıskanç herif!

"Bir şey deme- Ah yüzüne n'oldu senin?"

Jisung, telaşla konuşarak Hyunjin'in yanına adımladı ve ardından dağılmış yüzünü inceledikten sonra bana ters bir bakış attı. Sonrasında Hyunjin içeri geçmeleri hakkında bir şeyler söyleyip onların sorgusu başlamadan içeri göndermişti iki manyak nişanlıyı. Biz ise hale birbirimizden ayrılmamış şekilde kapının önüne dururken Hyunjin beni birden kolumdan tutarak beklemediğim şekilde Jeongin'den ayırması ile şaşkınca ona baktım.

"Kıskanç biriyim ben."

Diye kulağıma fısıldaması ile yaralı olmayan omzundan tek elim ile çok sert olmayacak şekilde ittirdim. Ardından Jeongin'in parıldayan ve kızarmış gözlerine bakarak burukça gülümseyip tek elini ellerim arasına alarak içeri çekiştirdim.

"İçeri geçelim daha fazla üşüme."

Diyerek Hyunjin'in yanından ayrılırken arkamda bir adet sinirli beden bırakmıştım. Kıskanması gerçekten çok hoştu...

<><><>

Dizlerimin üzerine başını koymuş şekilde yatakta uzanan bedenin sarı saçlarında sakince parmaklarımı geçiriyor, yavaşça okşuyordum.

Risky Love/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin