26. Sinir krizi

3K 347 234
                                    

İyi okumalar...♡♡♡

<><><>

Bazenleri ne kadar rahat biri olsanda bulunduğun bazı durumlar insanı endişelendirip korkutabilir. Olduğun durum ne kadar iç açıcı olmasa da içinde her zaman küçük bir umut kırıntısı vardır. Özellikle bundan tek etkilenecek kişi kendin olmadığını bildiğin halde....

"Hyunjin sana inanmıyorum! Cidden...cidden ne söyleyeceğimi bilmiyorum!"

Önümde volta atan gri saçlı bedenle yanaklarımı şişirip rahatsızca yerimden kıpırdanmaya başladım. Böyle öğrenmemeleri gerekiyordu. Bu içinde bulunduğumuz konu daha da önemliyken bu önümde tartışan iki süveter arasında kalmıştım.

"Sakin mi olsan Minho! Ve bu bize zarar vermek isteyen kişiler yerine bu konuyu konuşmak daha mı önemli?!"

"Haklı ben-"

"Sen karışma!"

Sözümü kesen Minho'nun yüzüme karşı kükremesiydi. Bu ne kadar beni sinirlendirse de sessiz kaldım ve başımı eğerek tekrardan kucağımda ki ellerimle oynamaya başladım. Suçlu bir çocuk hani suçunu kabul edip başını eğer ya işte şuan dışarıdan öyle göründüğüme yemin edebilirdim.

"Hyunjin, mantıklı düşün. Sen polissin ve-ve aklım cidden almıyor. Onunla ilişki içindesin."

Hâlâ inanamıyordu. Hyunjin'in evine geleli yarım saat olmamıştı ve tartışmaları yumuşamak yerine devam ediyordu. Hyunjin mecburen benim hakkımda üstün körü bir şeyler anlatmıştı. Bu bile Minho'ya çılgına döndürmüştü ve daha fazlasını duyması halinde sanırım pek iyi şeyler olmayacaktı.

"Minho, yalnız konuşalım."

"Hayır, bana bunu kabul ettireceğini sakın sanma. Biz ülkemiz adına söz verdik. Güvenlikten bir sorumluyuz ama sen bir suçluyu dışarı elini kolunu sallamasını ve bunun sadece zevkten ibaret olan ilişkini bana savunsun."

Minho'nun tek nefeste söyledikleri ile eğdiğim başımı hızla kaldırıp sinirli çehresine baktım.

"Minho sen nas-"

"Ne?!"

Hyunjin'in sözünü keserek hızla ayağa kalkıp Minho'nun önüne bir kaç adımla dikildim. Bu dedikleri neden bu kadar incitmişti ki?

"Sen önümde hangi yüzle dikili-"

"Ülkeni korumak ve güvenliğini sağlamak istiyorsan ilk önce bunu becerip beceremediğini gözden geçir. Ülkesine çok sadık olan Polis Lee!"

Konuşmasına izin vermeden yüzüne sinirle bağırmamla histerikce gülümsedi. Ah, daha bitmemişti ki!

"Öncelikle zengin iş adamlarını, uyuştucu tedarikçiliğiyle uğraşıp genç yaşta gençleri zehirleyen herifleri ve en önemlisi de onlarca kadını kullanarak para kazanan döl israflarını araştır. Bunların hiçbirini bilmeyerek sadece birkaç kuruşa ihtiyaç duyup hırsızlık yapan insanları yakalayarak ülkenin güvenliğini sağlıyorum triplerine girme çünkü bu çok kolay!"

Dedikten sonra derin bir nefes aldım.

"Benim yaptığımla onları sakın karşılaştırma! Onlardan çaldıklarım paralarla en azından başkalarına hayat oluyor ve o zihniyetsizlerin oturdukları yerden kazandıklarıyla başkalarını mutlu ediyorum! Bu suçsa hiç çekinme tutukla beni! Çok sevdiğin, yerine getirdiğini sandığın mesleğini kullanıp beni içeri tık! Hadi!"

Konuşmam bittiği gibi omuzlarından itip bileklerimi birbirine birleştirerek gözü önünde tutmaya başladım. Bedenimin, ayak parmak uçlarıma kadar gerildiğini hissediyordum. Sinirim had safhaya çıktığı için görüş alanım gittikçe bulanıklaşıyor, ellerim titriyordu.

Risky Love/Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin