Oouu 4210 kelimeeeeeğ.
Upuzun bir bölüm oldu keyifli okumalar bebelerim.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Biten şarkının ardından herkes yüzündeki tebessümle birbirlerine bakarken Asya etrafı inceliyordu.
"Miran Atahanlı'yı tutukladınız mı?"
Sorusuyla timin ve askerlerin yüzleri düşerken yutkunarak Asya'ya dönmüşlerdi.
"Arka kapıdan bir araçla kaçtı komutanım yakalayamadık."
Eli sinirle çenesine giderken sert bir şekilde ovaladı.
"Plakayı aldınız mı?"
Hepsinin kafaları eğilirken Asya bu kez dayanamayıp sinirle bağırmıştı.
"Kaldırın lan başlarınızı! Soruma cevap verin!"
"Komutanım etraf çok karanlıktı. Göremedik."
Fatih'in sesiyle etrafındaki diğer askerler derin nefes alırken kadın ayağıyla yerde duran taşlardan birine sert bir tekme attı.
"Ecdadını siktiğimin puştu!"
Arslanoğlu ailesinin ne kadar birkaç kez Asya'nın bu halini görmüş olsalar da bir türlü alışamıyorlardı.
"Siz buraları araştırın evde mutlaka bir şeyler vardır. Sağ kalan da var mı bir bakın."
Askerler etrafa dağılırken Asya sinirini yatıştırmaya çalışarak ailesine döndü.
"Benim tugaya gitmem gerek siz eve geçin. Melek hanım ve İbrahim beye de iyi olduğumu söyleyin."
Diğerleri Asya'yı başıyla onaylarken Asya hafif tebessüm ederek Menekşe'nin yanına gitti.
"İyisin değil mi?"
Menekşe ablasına tebessüm ederek başını salladığında Asya'nın aklına kardeşi Gediz'in gelmesiyle abilerine döndü.
"Gediz'e iyi olduğumu söyleyin endişe etmesin."
Asya evden ayrıldığından beri aralarında en endişeli olan Gediz'di. Hem bunca sene onun sırdaşı ve dostu olan kardeşini hem de daha yeni bulduğu ablasını kaybetme korkusu yaşıyordu. Onun için çok zordu. İlk defa birini kaybetme korkusu yaşıyordu.
Reha görev sırasında birkaç kez yaralanmıştı ama çok ciddi değildi. Ama şimdi ablası ve kardeşi göz göre göre ölüme gitmişti.
"Söyleriz. Sende dikkat et kardeşim."
Asya Reha'nın ona tebessümüne sadece kısa bir baş hareketiyle karşılık verdikten sonra arkasını dönerek uzaklaşmaya başlamıştı ki kenarda askerlerle konuşan Yüzbaşı Araz'ı fark etmesiyle bir süre ona baktı. Araz'ın da bakışları ona döndüğünde kafasını çevirmeye fırsat bulamadan Araz ona doğru gelemeye başlamıştı.
"Güzel hareketlerdi yüzbaşı. Ama bir dahaki seferde görev sırasında dikkatinizi toplamaya özen gösterin. Yoksa sonuçları hiç iyi olmayabilir."
Araz'ın önceki konuşmaları aksine sert ve soğuk çıkan sesiyle Asya gözlerini kısarak ona baktı. Demek onu kurtaran Araz'dı.
"Beni düşünmenize gerek yok Yüzbaşım."
Asya'nın söyledikleri Araz'ı ne kadar sinirlendirse de kendini tutmayı başarmıştı ama ağzından çıkanlara mani olamamıştı.
"Siz kendinizi düşünürseniz bize de gerek kalmaz Yüzbaşım. Hiç mi canınızın kıymeti yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMSALSİZ VATAN (Ara Verildi)
Azione7 Aralık'tan sonra yeni bölümler gelmeye devam edecek. Olaylar ve kişilerin hepsi kurgudur. Bir kız var doğduğu topraklara aşık, Bir kız var milletine aşık, Bir kız var bayrağına aşık, Ve yine bir kız var vatanına aşık... Hayatı boyunca acı çeken y...