18

150 18 243
                                    

inanamıyorum harika reşit oluyorrr
neyse şaka bir yana
harika playlist yaptım
bioma koyarım dinlemek isteyen için <3
yorum yapmayı unutmayın çok unutuyonuz gibi geliyo bana

bi de son olarak size karakterlerimizin pronounlarını yazmak isterim

jungkook they/them
jimin he/they
taehyung he/him
yoongi he/they
hoseok he/him - jack they/them
namjoon he/him
seokjin ?/?

çok ataerkil durduğu için bir tane de çiçek bırakmak istiyorum buraya izninizle

beyaz kraliçe she/her

neyse iyi okumalar çok konuştum xjwkdm

***

taehyung katıldığı partide bir köşeye sinmiş etrafı izliyordu, gözlem yapıyordu. partinin monotonluğundan epey sıkılmış bir şekilde içkisini yudumladı.

o sırada yanına oturan adama kaydı gözleri. jimin hafiften uzadığı için bağladığı ve yeniden beyaza boyadığı saçlarıyla yanındaydı. "senin burada ne işin var?" dedi taehyung dişleri arasında. herkes dönüp dönüp ona bakıyordu.

jimin sırıttı. "seni özledim."

"keşke kızıl saçlarınla gelseydin." bardağı dikti taehyung tepesine. "evde bir sorun mu oldu? niye bu kadar suratın asık?"

"hayır. kraliçe senin için endişelenmiş."

"teşekkürler, keyfim yerindeydi gayet."

"kraliçe senin bulduğun adamı rehin almamı söyledi."

"bu hala neden bu kadar mutsuz olduğunu açıklamıyor."

"jungkook'un olduğu eve rehin götüremem." iç çekti jimin. "hala aramız limoni, beni affetmiyor."

"hadi ya..."

"benim böyle biri olduğumu biliyordu, hep biliyordu... şimdi neden böyle anlamıyorum. bana korkuyla bakıyor."

"senden korkmuyordur... yani en azından, o anlamda korkmuyordur. sadece... alışması lazım?"

"daha ne kadar zaman gerekiyor alışması için?"

"bilmiyorum. üstüne gitme çocuğun. seni seviyor sonuçta, önemli olan bu. her şeyi zamanla aşacaksınız."

aralarında bir sessizlik oldu.


birkaç dakika sonra jimin taehyung'a eğildi. "yoongi, eğer biri hoseok'u öldürecekse bunu senin yapmanı istedi."

"ölüm emri mi geldi?" ofladı taehyung. "bu kraliçe niye bizi hiç dinlemiyor? gerek yok diyorum."

"emir gelmedi. henüz. yapamayacaksan ben yaparım, iste yeter." arkasına yaslandı jimin.

"senin gibi şovunu yapmıyoruz diye mi cinayet işlemez olduk?" ayağa kalktı. "gel gör çok istiyorsan, yapabiliyor muymuşum yapamıyor muymuşum."

🎩 Harika ♯ Jungkook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin