🙈MR:Chap42... Almost Caught 😳

205 11 24
                                    

Ellarukum Vanakam 🙏

Anisha:Good Night Mama..... Sweet Dreams Venda Enkudave Iruku Aathu Pothum....They Both Asleep Slowly........

It's Getting Morning Slowly......Anisha Wake Up Hearing from Alarm Sound.......

Anisha:OH MY!!!!!!!!!Time Aachi Mama......She Look Around  And The Room Filled Empty......Heiii Engada Ponaru.....Time Aachi Sollidu Kelambitharu pole.....With That She Walked Toward Bathroom.....
After few Minutes Anisha Comes Start Getting Ready...And Look At Herself In Mirror Her Eyes Start Getting Tears Slowly.......Ellarukum Therinji Neenga En Kazhuthule Thaali Katthi Iruntha Ippo Yenkudave Irunthu Irukalamlaq Mama.......

Naa Unne Vidu Enga Chellama Pooge Poren.......Hear AR Voice Anisha Immediately Wipes Her eyes and Look At AR..........

Anisha:Yovvv Mama Ivlo Neerama Enga Irunthe Paa........Inga Onnum Illala......Neenga........Neenga.... Onnum Pakkela Laa......AR Comes Towards Her Keep The Cup At Dine........Holded Anisha Closely To Him......

AR:Namma Frist Night Waste-a Pogela.....So Yethoo Pakkela Solla Mudhiyathu.........Says Teasefully 😏😏

Anisha:Neenga Enna Solrenga.....Ama Ivlo Neerama Enga Irunthenga......She Start Avoid his Eyes Contact......

AR:Naa Solrathu Unamaiya Purilaiya Madamku.....Naa Ivlo Neerama Call Vanthuchi Sollidu Pesithu Irunthen Ulla Varum Pothu Thaa Oru Aalu  Towel-a Vanthadu Pattenam😳😳..

Anisha:Yethu!!!!!Yahhhh Mama Velladatha.....Enna Neenga Ipdi Pannithenga.......

AR: Pondati Naa Enna Panne....It's Just Accidentally Happened Aachi....Aathuku Naa Enna Panne......

Anisha:Fristu Neenga Kelambunge Ponge Ponge Time Aachi.......She Looked Down while Says.........AR Smile's Silently 🤭🤭🤭

AR:Hoiiii Cumma Oru Playingku Sonnen Chellama....Aathuku Poithu Pooge Sonna Epdi....

Anisha:Ungale Epdi Nambarthu....

AR:Appo Nee Yenna Nambela...... Nammaku Frist Night-laq Miss Aachi Sollidu Morning Yaarukum Theriyama Ivlo Risk Edhuthu Unakkage Paal Edhuthudu Vanthaa.......Naa Poren Ma....He About Walked Away Anisha Hugged Him From Back....

Anisha:Kovam Vanthucha!!!!!!Yen Cutie Pieku... Hmmm....Sari Viduge Unmaiyo Illayo Neenga Enna Sonnalum I Will Trust You Blindly Mama.....She Kiss His Shoulder.......AR Turn Look At Her.....Anisha Raised Her Head Look At AR.... Without Saying Anything AR Kissed Her......Anisha Start Walk Backwards While Kissing Make They Both Fallen Off In Bed........ After A While They Break The Kiss.........

AR:Our Frist Kiss After Marriage Kulfie.....It's Becoming More Dangerous Munnadi Ivlo Far Vanthadu Illa....We Have To Control Our Self.........

Anisha:Thaa Pathukalam Mamave.......says Shyly... After All Nammaku Kalyanam Onnum Family Oode Nadhakule Laq So We Will Keep The Distance Aathuva Vanthudum.....

AR:Nalla Pesure Kulfie Nee........

Anisha:Ama Ithu Enna Kulfie Puthusha...Ivlo Days Chellama,Pondati Pochi....

AR:Aathulam Namma Kulle Irukure Bond More Deep Aage Aage Thannale Marum kulfie.......

Anisha:Apdiya....For Example.....

AR:Hmm.... Example.....Okie Ivlo Days Nee Ennoda Student-a Irukom Pothu In Pera Solli Kupden....Namma Love panne Start Panne Appo You Become Chellama And Pondati....Appove Ipdi Kuptha Naa Ippo Ennoda Ellama Irunthava Ennoda Half Aagi Iruke So Kupdanumlaq Puthusa.......

Anisha:Shm Vera Level Mama Nee.😘She Kiss His Cheek's........Sari Ezhunthiru Paa Moochi Muthudu.......

AR:Nooo..........Wait....Namma Frist Night Waste-a Pooge Kudathu Kulfie.....

🎶My Rockstar ✨ (An Anirudh Fanfiction) ✅Where stories live. Discover now