Ellarukum Vanakam 💛
A/N...This Chapter Totally Filled With Alot of ROMs...And It's Imagine Only Nothing To Do With Theirs Real Character 🙏
Mostly Welcome To Chapter 50th My Dearest Readers 🎊 Thank You For loves and Support 😌
Keep Support And Showing Loves 🎊
And Do A Subscriber You Tube Channel Too Makkaley 🙏....
Concert Going to Take A Place......with Long Waited......Namma Chennai chancey illa *Rockstar* Giving A Biggest Entry 😌......Anisha,Ravi Appa, Vaishnavi, Abhinav Alongs With Them Theirs Celebrities Added The Concert 😀 Anisha Who Was Sitting With Ravi Appa Start Excited And Shouted 😆😆😆.....Ravi Appa Smile's Seeing That.....
Livethi:Heiiiii......Heiiii......Shaa Ennadi Ipdi Start Pannitha Aathu Kulla Calm Down Aagudi....
Anisha:Yahhhhh!!!!!Ivlo Neeram Neeyum Serthu Shouting Pannidu Yenna Calm Panraiya Enna....Poidu Ozhuga Semma Moodlaq Iruken Paa....
Livethi:Madam Unga Aaloda Appa Pakathule Thaa Irukaru Konjam Slow Panrengala......Hear That Anisha Stop For A Second....
Anisha:OH MY Appa Irunthadey Forgot.....She Turn Look At Ravi Appa.......He Was Enjoying The Concert 😀...Aade Appave Enjoy Panraru Nah...And This The Frist Time Ever Concert In Namma IndialaqAathum Namma Chennai Paa.... So Let's Just Vibee Nah......with Heavy Sigh Livethi Also Start Enjoy The Vibee 😆😆😆....... Sometimes passed.....
Livethi: Excuse me Madam....Enna Aachi Own World Kulla Poithengala Enna.....
Anisha:Yahhh!!!Neeye Paare Semma Hot And Sexy-a Irukaru Paa.....OH GOD...He's Totally Damn Hot.....Frist Time Oru Mathri Ulluku Pannuthu Paa....
Livethi:Yahhhhh!!!!!!!!Yahhh!!!!!!Ithu Public Place Paa Aathum Yevlo Peru Irukange Ipdilam Pesithu Iruke....
Anisha:Paa....I'm Totally Missed Control......
Livethi:Sari Sari Calm Pannu Fristu Nee Avare Pakkatha Okie.....Calm Pannithu Aprom Vibee Pannikulam...She Take Anisha To Out From there....Anisha Take Deep Breath....Ippo Okie Aacha....
Anisha:Ippo Yetho Okie Nah....But Tis Look Of Mama Romba Affect Panniduchi Nenaikurean Aatha......
Livethi:Aatha Unnoda Face Pathale Theridu Madam...Iru Naa Water Bottle Edhuthudu Vaaren....she Then Goes To Car Get A Bottle...Intha Ma Drink Pannu Polam...Anisha Also Drink And They Both About Walked In But A Few Boys Stop Them......
A Boy: Concert Pakke Vanthengala Kannugala...But Already Half Finished Aagi Irukume...Neenga Venumna Enga Kuda Vangale.......
Livethi:Bro Inga Paaruge Naange Yaarunu Theriyama Pesithu Irukenga.....Ozhunga Viduge Naange Poganum.....
Dhruv: Livethi Anisha Enna Panrenga Inga Vaange Polam... Comes Towards Them......
Anisha:Haan Polam Polam......But One Of The Buy Hold Her Hand seeing That Livethi Slap The Guy....
Livethi:Deiiiii Iva Anirudh Anna Oode Wife Iva Melaiye Kai Veikurenga Ithu Mattum Avaruku Therinjathu Ungaloda Odambule Uyire Irukadhu Pathukonge........She Take Anisha From There....
Dhruv:Unna Anisha Eviley Sonna Appo Kuda Naa Apdi Yethuku Kupdurenga Solli Kettan But Ippo Purithu Nee Unmaile Evil Thaa Doli........
A Boy:Deiii Ivangela Vida Kudathu.......
YOU ARE READING
🎶My Rockstar ✨ (An Anirudh Fanfiction) ✅
FanfictionThis Story About A Music Rockstar Anirudh Ravicander Meet With His Fan Girl Anisha As Student.....Will They Both Fall In Love Or It's Will Be Teacher Student Relationship... Let's Wait And See Their Fate..... #Anirudh #TeacherStudents #MusicLife #B...