Ellarukum Vanakam 💛
IN EVERY WAY'S HE MAKE ME SMILE 😊...
Vaishnavi:Heyyy Iru Iru Naangalum Varom...The also Leave with Him.....Just Take Fee Minutes They Also Reach Hospital.......
AR:Ma Enna Aachi Ippo Akkaku Epdi Iruku....All Okie Thaane....
Anisha:Anniku Medicine Yethurange Mama.....CM Innum Open Aganuma....she Start Cry.....Anniku Onnum Agathule.....
AR:Heiii Loosu Ipdilam Azhatha Ma Akkaku Onnum Illa...She's Strong Ma..... Abhinav who silent Speak Up.....
Abhinav:Shaa Nee Yethukum Bayapadatha Sariya As Doctor Solren Ithulam Normal Baby Delivery Timela Happened Aagum... After A While AR Bring Anisha Backs To Home.....
AR: Kulfie All Be okie Paa.....Late Aachi Laq Nalla Pullaiya Lunch Sapdelam Vaa....He Feed Her...
Anisha:Anni Will Be Alright Laq Mama....Baby Eppo Varum....Avlo Cute-a Irukomlaq Kutty Kutty Finger
AR:Hoi Pondati Ivlo Neerama Feel Pannithu Iruntha Ippo Enna Baby-a Nenachi Ivlo Kushila Pesure...Anisha:Aatha Ungaluke Nalla Theriyume I Love Baby's paa....Athum Namma Vittuke Vaare Pothu Laq....Oru Excited Irukutha But Ulluku Oru Chinna Bayan Avlotha.....
AR:Ellame Nallatha Nadhakum Kulfie....And Soon Be Namma Kuda Parents Aagalam 😏......Epdi Madamku Okie Nah Oru Process Start Pannalama....
Anisha:Ayya Gapla Pore Pakurenga Purithu But Enkitha Yethum Vellaiku Aagathu Mamoi......
AR:Apdiya Aagatha.....He Get close towards her...But Anisha Run To Her Room and Close The Door...
Anisha:Naa Fresh Aagidu Vanthure Aathu Varaikum Samatha Iruke.....
AR:Ma.....Are You Serious Naa Mattum Epdi Alone-a Door Open Pannu...Roomlaq Iruken Adlist.....
Anisha:Yethuku Yethacum Panrathuka Venda Sami.....
AR:Naa Onnum Panne Matten I Be Gentleman Ma.... Please Alone-a Iruke Oru Mathri Irukomlaq...Aathum Puthu Place Vera....Anisha Open The Door....
Anisha:Inga Paaruge Neenga Sonnathu Yetho Konjam Sarinu Pattha Naale Open Panne But Sonna Mathri Nadhanthukonge Mama.....
YOU ARE READING
🎶My Rockstar ✨ (An Anirudh Fanfiction) ✅
FanfictionThis Story About A Music Rockstar Anirudh Ravicander Meet With His Fan Girl Anisha As Student.....Will They Both Fall In Love Or It's Will Be Teacher Student Relationship... Let's Wait And See Their Fate..... #Anirudh #TeacherStudents #MusicLife #B...