"Kaptan nereye gidiyoruz?"
Yeteri kadar uzaklaştığınızdan emin olduktan sonra durdu ve bileğini bırakmadan sana döndü."Eren ile aranızda ne var?" Aranızda hiç mesafe bırakmadığı için nefesi yüzüne çarpıyor ve bu yakınlık seni fazla geriyordu.
"Kaptan düşündüğünüz gibi değil... Biz sadece arkadaşız. Hem-hem kendisi Mikasadan hoşlanıyor"
Açıklamana rağmen Levi'ın öfkesi hâlâ dinmiş değildi. Daniel'e o kadar odaklanmıştı ki onun dışında sana yaklaşan diğer erkekleri fark edememişti. Bu yüzden öfkesi daha çok kendisineydi.
Seni diğer erkeklerden de korumalıydı.
Levi'ın düşünceli ve sinirli yüzünü görünce istemsizce gerildin. Çoğu zaman davranışlarına anlam veremiyor ya da senden tam olarak ne istediğini bilemiyordun. Bir yolunu bulup onu sakinleştirmeliydin.
"K-kaptan... Ben her ne yaptıysam çok üzgünüm."
"Bundan sonra Erenle hiçbir temasın ya da konuşman olmayacak."
"Efen-"
"İtiraz istemiyorum."
Yenilgiyi kabul edip bakışlarını yere indirdin bu yüzdende Levi'ın kendini beğenmiş sırıtışını göremedin. Bileğini serbest bırakınca bu seferde iki avcunuda yanakların ile birleştirip ikinizide göz göze getirdi ve yüzlerinizi biraz daha yakınlaştırdı.
Karşısında kalbin çılgınlarcasına atarken ve yüzün kırmızının en koyu tonlarına bürünürken Levi bu durumdan fazlasıyla zevk alıyordu. Ellerini yüzünden ayırıp geri çekildi.
Seninle oynuyordu.
"Karargaha geri dönelim?"
Konuştuğun gibi kekeleyeceğini bildiğin için sadece başını salladın.
----------------------
Karargaha yaklaştığınızda Daniel ve takımının antrenman yaptığını gördün. Daniel sizin olduğunuz tarafa bakınca göz göze geldiniz. Levi ikiniz arasındaki bu sessiz bağı fark edince omuzundan tutup seni kendisine daha da yakınlaştırdı ve Daniel'e sırıtarak göz dağı verdi.
'Şu piç... Yn elbet bir gün benim olucak. Sadece biraz daha sabretmeliyim. Onlardan önce Grisha'nın günlüklerini alırsam buradaki işim biter ve bende yn ile Marley'e geri dönebilirim'
Daniel şimdilik sabredip ve hedefine ulaşabilmek için bir hafta sonraki seferi bekliyordu.
Reiner, Berthold ve Annie surların içine sızdıktan sonra günlüklerden haberleri olmuş ve destek istemişlerdi. Bu yüzdende seçkin komutanlarından Daniel gönderilmişti.. Sıradan bir acemi olarak aralarına girdikten sonra şans eseri çok kısa bir sürede yüz başılığa terfi edebildiği için işler onun için daha da kolaylaşmıştı.
Şimdi ise hedefi günlükleri ele geçirdiği gibi senide alıp Marley'e geri dönmek ama Levi ona sorun çıkartacak gibi görünüyor
-----------------------
Tüm yol boyunca hiçbir şey konuşmamıştınız ama odalarınızın olduğu kata gelince Levi durdu ve sana döndü. Bugün boş olduğu için zamanını seninle geçirmek istiyordu bu yüzden aklına gelen ilk bahaneyi söyledi.
"Bugün şehire inicem almam gereken birkaç şey var eğer istersen sende gelebilirs-"
"Gelebilirim! Yani şey... Benimde bir kaç isim varda"
Kendi odasına girince sende hızla dolabını açtın. Başka birisiyle gidecek olsaydın eşofmanla bile çıkabilirdin ama şuan da bir başkasıyla değil Levi ile çıkacaktın o yüzden onu etkileyebilecek bir şeyler giymek istedin