Chapter 22

315 25 10
                                    

"Benim ayağım kaydı..." Yatakta hemen karşısında dikilen bir Levi varken Lora korkuyla sadece olabilecek en uygun yalanı geveledi.

Baban sinirinden Lora'ya saldıracak gibi duruyordu ama kendisini dizginleyerek bu dürtüye engel oldu. "Bir çocuğa sahip çıkamadın!"

"Baba bunu sonra konuşalım." Babanın öfkeyle yanlış bir karar almasını istemediğin için onu odadan uzaklaştırdın.

"İyileş, sonra konuşuruz." Lora'ya son bir kez bakıp sen de odadan çıktın. Arkanı döndüğünde Levi'ın gelmediğini fark ettin, cevap bekleyen bir şekilde kaşlarını çatınca "Birazdan geleceğim." Dedi ve seni yolladı.

"Lora..." Levi sana zarar veren bu kadını şuracıkta parçalara ayırmak istiyordu ama sırası olmadığını kendine telkinleyerek bu dürtüyü bastırdı. "Sen bir şeytansın..." Lora tutamadığı göz yaşlarını bıraktı. "Evet... Şeytan... Ve bu şeytan sessiz kalmayacak..." Lora, Levi'ın delice odaklanmış bakışının altında eziliyordu. "Ne istiyorsun benden?..."

"Hiçbir şey. Ben bütün sorunları çözeceğim." Levi son bir kez Lora'yı süzüp yapacaklarını planladıktan sonra senin yanına gelmek için odadan çıktı.

Birlikte sessizce koridorda adımlamaya devam ettiniz. Nihayet odana ulaştığında ise üzerindeki fazlalıklardan kurtulmaya başladın. Tekrar pijamalarını giyip rahatça uzanmak istiyordun. Levi da sana yardım edince işini çabucak bitirdin ve kendini yatağına attın.

Levi yanına geldiğinde rahatlamaya başlamıştın bile.

"Yn..." Levi sen farkında olmadan seni yavaş yavaş doldurmaya devam etti. O kadından tamamen nefret etmeliydin.

Şimdi yatakta birlikte uzanıyor ve kafan onun göğsüne dayalı hâldeydiniz. Seni rahatlatmak için saçlarını okşamaya devam etti. "Ben bütün sorunları çözeceğim..."

Sorunlar ve çözmekten kastını hâlâ anlayamıyordun ama kendini tamamen ona bırakarak sadece rahatlamayı bekledin.

Levi uyuduğuna kanaat getirdikten sonra yanından nazikçe kalktı ve yorganını üzerine örttü. Bunca derdin arasında devir işleriyle de uğraşmak seni epey yıpratmıştı o yüzden Levi yükünü biraz daha hafifletmek istedi. Artık hamlelerinden korkacağın bir Lora olmaz ise eğer gözün arkada kalmazdı.

"Ben bütün sorunları çözeceğim..."

Odadan çıkıp Mathis'i bulmaya gitti. Onunda beynini yıkayıp tamamen sana sadık yaparsa geriye Lora'yı ve babanı öldürmekten başka sorun kalmıyordu.

•°•★

"Bu söylediklerin sadece aramızda kalacak." Levi temizlik işini hallettikten sonra Lora'nın yanından gitmiş olabilirdi ama farkında olmadığı bir şey vardı: Mathis Levi'ın gidişinden sonra gelmemiş, ikisinin son konuştuklarını dinleyecek kadar gizlice yanlarında bulunmuştu. "Elbette efendim." Bu yüzden Mathis böyle bir gerçeği ilk fırsatta babana anlatmıştı. Biricik melek ablasının bir şeytanla birlikte olmasını istemezdi sonuçta.

Babana bildiği her şeyi detaylıca aktardıktan sonra izin isteyerek senin yanına gelmek için odadan ayrıldı. Güvendiği Levi abisinin kötü bir adam olduğunu öğrenmek onu derinden sarsmıştı ama babanın bütün sorunları çözeceğine güvenmekten başka yapacağı bir şey yoktu.

"Merhaba Mathis." Mathis o kadar dalgındı ki karşısından gelen Levi'ı fark etmemişti bile. "Me-merhaba Levi abi." Gerginlikten kelimeleri ağzında toparlamakta güçlük çekmişti ama Levi'a bir şey yansıtmayarak gülümsedi. "Nereye böyle?"

"Yn ablamın yanına."

"Ben de seninle Yn ablan hakkında konuşmak istiyorum Mathis. Biraz zamanın var mı?" Mathis Levi ile yalnız kalmaktan korksa da yapacak bir şeyi yoktu o yüzden kabul etmek zorunda kaldı. "Tabii ki."

İkigai (Yandere Levi X yn) *Bitti*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin