Hosszú évek

391 17 1
                                    

Már végeztem az általános iskolával. 2 év telt el azóta hogy megjelent Mr. Tiny. Azóta mindent úgy csinálok ahogy ő mondta. A képességeim pedig tök jók. Nagyon tetszik a gimi. Az a baj hogy 5 éves tanfolyamra íratott be édesanyám. Zene suli. Gitár vagy zongora? Rock vagy pop?
A nyári szünet pompásan telik. Végre összejöttem álmaim pasijával. Steve...❤ Az egész nyarat együtt töltjük. De nem szabad túl közel kerülnöm hozzá. Szeretem.... deeeeee....... Nem szabad. Sajnos. Nem sokár suli kezdés. Húgom teljesen bedilizett mert van egy 8.-os srác aki rákacsintott és totálisan azt hiszi az a buggyant testvérem hogy ő az igazi. Ha bár kitudja....

Itt a suli. Új ez az egész. Bemegyek abba a terembe ahol először órám lesz. Az osztályfőnöki.
- Sziasztok gyerekek! - mondta fülig érő vigyorral a tanárnő. Nekem szimpatikus. Hosszú vörös haja van szőke melírrel, hátul összefogva egy egyszerű kontyba. Nem túl magas, 165 cm körüli lehet. 45 évesnek néz ki. ☺
- Haladjon tanárnő nem érek rá egész nap! 2-re vár a fodrászom és a manikűrösöm! - monda egy szőke ribanc.
- Térjünk rá a feladatunkra! - kezdte lelkesítő beszédét mint ha azt a kis ribancot nem is hallotta volna.
Délután Steve-vel mentem el a parkba. Nagyon jó volt.

Vámpírok harcaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora