Szervezkedés

61 5 2
                                    

Két hónap telt el a tragédia óta. És rá kellett jönnünk hogy el kéne kezdeni a szervezését az esküvőnknek. Májusra terveztük, de mivel addig rengeteg idő van, ezért előbbre raktuk nehogy az utolsó családtagom is meghaljon. Nem tudja, de a háza köré vámpírokat rendeltem, hogy vigyázzák őt. Rengeteg probléma van mostanság... A háború elkezdődött, az esküvőt minél előbb meg kell szervezni, lemészárolják a családom, és ráadásul még egy apró dologgal bővül a lista. És azt az apró dolgot el kell mondanom Lukenak.

Január 23.

Ma megyek ruhát nézni és ma már beszélnem kell Lukekal az egy hónapos problémáról.

Reggel ugyan úgy ébredtem mint ahogy az elmúlt hetekben. Mentem rókázni. Szerintem mostanra rájöttetek miről beszélek. Egy hónapos terhes vagyok. Luke szokásához hűen bejött, letérdelt mellém és hátra fogta a hajam.

-Szívem el kéne mennünk orvoshoz...Nem állapot hogy már jó pár hete hányással kezded a napot... Ráadásul napközben is gyakran rosszul leszel... Nem tudod hogy mit kaphattál el...

-Életem, én nem beteg vagyok, hanem állapotos.-mosolyogtam rá.

-Mond még egyszer... Hallani akarom még egyszer, hogy tényleg azt mondtad e amit hallani véltem.

-Luke kisbabánk lesz!- vigyorogtam még mindig. Hihetetlen mosoly ült ki az arcára. Lágy csókot nyomott a számra, majd megölelt.-Örülsz neki?-kérdeztem, habár tudtam mit fog válaszolni.

-Ennek ki nem? Apuka leszek! Jézusom ezt el kell mesélnem Ash-nek, Cal-nak és Mikey-nak! -felállt és kiment a telefonjáért. Visszajött, már tárcsázta is az egyik csimpánzt és közben kihangosította.

-Mi van haver? Hogy-hogy ilyen hamar keltél? - szólt bele reggeli hangján Ash.

Haver, tudod mi leszek 8 hónap múlva? - kérdezte Luke.

-Ja, férj és házi csicska, ha Elisán múlik... - röhögött a vonal túlsó felén.

-Remélem tudod, hogy ki vagy hangosítva...-röhögtem.

-Akkor is az lesz...-nevetett tovább.

-De nem erről van szó, habár igen az is leszek, de ha minden jól megy, akkor egy megadott időn belül egy gyerek édesapja leszek.-szólt közbe Luke.

-Úristen!! Calum most azonnal gyere ide, mert fel kell világosítani Luke-ot az apaságról!!-ordított Ash.

-Ohh ezt valahogy már sejtettem...-mondta unottan Cal, de magam előtt láttam az idióta fejét egy hatalmas vigyorral.

-Hát jó örülök, hogy okítani akarjátok a vőlegényemet, de a harmadik seggfejet is tájékoztatnunk kell még. -mondtam és bontottam a vonalat. Most Michael-en a sor.

-Ki a fasz az, aki hajnali 10 órakor fel mer kelteni engem, a nagy Michael-t?-morgott bele.

-Egy kismama és vőlegénye zavarta felséget, de ha az uralkodót nem érdekli, hogy 8 hónap múlva a Hemmings családba új ember érkezik, akkor inkább nem háborgatjuk önt Mr. Clifford.-próbáltam komoly hangnemben beszélni, de a végére én is meg szerelmem is röhögésben törtünk ki.

-Jézusom Beth terhes vagy?-kérdezte kicsit zavartan.

-Ja, de nem nagy cucc... Csak tájékoztatni akartalak, hogy lemehetnél a boltba és vehetnél nekem pár tábla csokit mert éhesek vagyunk a picurral, de most már mindegy mert őfelsége nem tudja megemelni a királyi hátsóját...-nevettem.

Ebben a pillanatban jelzett a telefonom, hogy sms-em jött. "Már húzom a cipőt..." mellette pedig egy kép Mikey lábáról, ahogy a fél cipő már rajta van. Bolond... Egy pillanat múlva pedig letette.

Vámpírok harcaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon