I.e. 200-ban kialakultak a vámpírok. A nevük: ősvámpírok. Nem a denevérektől származunk. A farkasoktól. És a farkasemberek? Nem léteznek farkasemberek, sem tengeri szörnyek. Csak vámpírok. Ezt én sem tudtam... Eddig....
Kezdtek kialakulni különböző vámpírok. Összesen 12 fajtájuk ( fajtánk ) van. A tisztavérű, a b-szintű, az e-szintű, a venderburgok, a vérszipolyok, a kridoták, a csillogósak, a dracula félék, az átváltozósok, a drementárok, a mintrálok és a nightnunok. I.u. 1600-ban egy venderburg gyermeket szeretett volna, de ennek a vámpírfajnak nem lehet. A lelkek urához ment. Ki a lelkek ura? Desmond Tiny.
Ő uralkodik minden ember lelke felett és ő irányítja a sorsukat.
Addig könyörgött amíg a párja meg nem halt. És akkor Mr. Tiny megkegyelmezett neki. Odavitte egy vemhes anyafarkashoz és a vámpír véréből tett a farkas méhébe. 4 kölyök született. Kettő el volt pusztulva, kettő pedig EMBER volt. Egy lány és egy fiú. A lány Evanna aki tud alakot váltani. A fiú eltűnt. Teszem hozzá úgy gondolta Mr. Tiny hogy az ősvámpírokat kiírtja.Egy nő maradt meg. Az én ük- ük- ük- ük- ük- mamám. Durva, és logikus. Találkozott a fiúval és lett gyerekük. Így ment 2-3 generáción keresztül. De volt egy aki emberrel jött össze és attól lett gyereke. Mr. Tiny megjósolta hogy lesz egy kiválasztott akit még ő sem tud hogy ki olyan erős egyéniség. Én vagyok a kiválasztott. Fhuuuuuuu.............