Érettségi napja. Előadtuk a dalomat és a többiekét is meghallgatták. Jó volt mindegyik. Persze Lana-é nem volt jó. Le is húzták egy jeggyel. Szar ügy! Nem sajnálom főleg a tegnapi után!
- Ne gondolj rá! Felejtsd el! - hajtogattam hangosan addig amíg egy ismerős hang belém nem folytotta a szót. De felismettem a hangot és éreztem hogy egy könnycsepp gördül le arcomon.
- Szia szerelmem! Mire ne gondolj és mit felejts el?
- Rád és téged!
- Miért?
- Én kérdezem azt hogy miért! Miért kellett átbasznod az agyam?! Tudod mennyire szerettelek?! Tudod?!- ekkor már üvöltöttem és mindenki nézett minket és tudták miről van szó.
- Utállak te utolsó pöcs!!! - de mielőtt bármit mondhatott volna elviharoztam a két legjobb barátomhoz. Az unokatesómhoz Maxi-hoz és a legeslegjobb barátnőmhöz Rosali-hoz. Már ovi óta hármasban nyomtuk.- Gratuláció mindkettőtöknek!
- Elisa, ez mi volt?
- Gratuláltam.
- Nem arról beszélek! Stevvel?
- Ja ti nem látátok annak a buzinak a twittjét?
- Nekem elkobozták a telóm! Ne is mondj semmit telefonnal!- mondta Maxi szarkasztikusan.
- Nekem le van merülve totálisan. Az egyik... A másikra nem engedte letölteni a twittert.
- Akkor ti nem láttátok hogy dugnak Lana-val. - sokkolta a hallgatóságom.
- És Elisa sokkolja az éjenző tömeget! - mondtam hogy picit oldjam a feszültséget.
- Te Elisa Cica nem változol!- nevetett a hátam mögött egy nagyon ismerős hang amit kiskoromban nagyon szerettem hallgatni és most is.
- Bátyó! - fordultam meg és átöleltem a bátyám jó szorosan.
- Megtennéd hogy nem folytassz meg húgicám!
- Bocsi! De te hogy kerülsz New York-ba?
- Most érettségizel vagy tévedtem? Teszem hozzá kit kell megvernem? Hallotam ahogy csicseregte az egész suli hogy „ Elisa teljesen kiborult de jogosan" vagy hogy „ jajj nem értem hogy tudta megcsalni Elisabeth-et". Szóval bátyó figyel! - Steve... De nem kell megverni. Én akarom nyilvánosan lealázni! Utána megverni! - mondtam sunyi mosollyal az arcomon.
- Ez az én húgom! Nem hagyja magát! - és nyomott egy barackot a fejem búbjára.
-Áú! Ezt nem szeretem! Csak a bosszút az édes édes bosszút!
Most olyan dologra gondoltam amiért sittre vághatnak! Megalázni, megverni, úgy tenni mint ha megbocsátanék és kiszívni egy cseppig a vérét!