A szobánkban ébredtem. Eric sehol. Felvettem a tehénkés papucsomat és elindultam megkeresni őt.( Igen tehénkés papucsom van ami 2 számmal kisebb mint a lábam, de nem érdekel.) Benéztem a nagy terembe. Charlie volt bent. Könyvet olvasott.
-Jó reggelt, Elisa!-mosolygott rám.
-Jó reggelt, Charl!-mosolyogtam vissza.-Nem tudod hol van Eric?-kérdeztem.
-Nem. Viszont a tegnap estéről beszélni szeretnék veled. Gyere ülj le mellém!-invitált maga mellé.
-Rendben. Amúgy mit olvasol?-kérdeztem lehuppanva mellé, a kanapéra.
-Az a címe, hogy Minden amit a vámpírokról tudnod kell. A kiválasztottról szól a háromnegyede. Vagy is rólad.
- Értem. Megnézhetem?
-Persze.-adta oda kezembe a 40 kg súlyú könyvet. Sikeresen ráejtettem a lábamra. Auch! Elkezdtem olvasni a tartalomjegyzéket. Megakadt a szemem a Képességek című fejezeten.
„A kiválasztott minden képességgel rendelkezik. A fizikai képességek általában a 20. születésnap környékén jelentkeznek. A szellemi képességek vagy ezek előtt vagy ezek után jelentkeznek. Természetesen nem mindegyikről van szó.
Fizikai képességek: hihetelen erő és gyorsaság, a négy elem irányítása, állattá alakulás, más emberekké alakulás, sokkolás bármely testrésszel, mérgező vér.
Szellemi képességek: gondolatolvasás, gondolat olvadás(a kettő nem össze tévesztendő), jövő látás, múlt látás, gondolatkép küldés, pajs. Biztos van olyan képesség amelyről nem tudunk és előtör, de semmi pánik. A képességeket lehet fejleszteni. Ez előnyünkre válhat. A képességek minden vámpír fajnál másképp jelentkeznek. Itt a kiválasztottról beszélünk. A fizikai képességek megjelenése után várható depresszió, hiperaktivitás, gyilkolási vágy, mérhetetlen düh, megbetegedett szervezet vagy teljes személyiség változás. Ezek a mellékhatások 1-2 hónapig tartanak. Nagyon rossz esetben is csak 1 év."
-Wow! Ez... Szóhoz sem jutok!
- Elhiszem! Először én is így reagáltam!- nevetett.
- De erre nincs időm! Meg kell találnom Ericet! Biztos nagyon haragszik rám...- és kitört belőlem a sírás. Charlie simogatta a hátam és egy perc elteltével már megnyugodtam.
-Nem rád haragszik! Opps!- tette kezét szája elé.
- Ha nem rám akkor kire?- de válasz nélkül is tudtam a választ. Luke.
-Hát Lukera. De ne aggódj. Luke nagyon szeretett volna veled lenni így Eric megengedte neki hogy a vendég szobában aludjon. Dühös rá de nem bántja mert látja hogy fontos neked. Mióta együtt vagytok más ember lett. A jó értelemben.-mosolygott.
-Akkor én bemegyek Lukehoz. Már biztos ébren van. Megkérdezem tőle hol van Eric.
-Rendben.-mosolygott. Felálltam és elindultam a szoba felé. Benyitottam. A látvány nem a legszebb volt. Luke a földön feküdt vérben úszva. A sarokban pedig Eric ült összekuporodva, vörös szemekkel, véres ujjakkal.
-Te... Te... Mi a francot csináltál?!-könnycseppek gördültek le arcomon. Térdre rogytam és úgy kúsztam oda a vérben tocsogó Lukehoz. Én is véres lettem de nem érdekelt.
-Charlie! Charlie!!!-ordítottam. Egy másodperc múlva megnyikordult az ajtó. Charlie odajött hozzám és megpróbált eltolni. Nina és Nicki felhúztak és átrángattak a nagy terembe. Zokogva borultam térdre. Arcomat tenyerembe fektettem. Vállam rázkódott. A lányok próbáltak megvigasztalni. Nem sikerült nekik. Ekkor meghallottam a mentősök szirénáját. Ekkor Charlie lépett be.
-Túl élte és a mentősök elvitték. Sajnálom Elisabeth!
-Menni akarok!!-felálltam mire Nickiék vissza toltak ülő helyzetbe.
-Így nem mehetsz! Csupa vér vagy!-mondta Nina. Eddig nem vettem észre hogy vértől ázott voltam. Lenyaltam jobb tenyeremről. Nem volt meg az a bizsergető érzés mint máskor. A lányok átkisértek a szobámba. Eric ült az ágyon. Egy szúrós pillantást vetettem rá és bementem a fürdőbe. Jól eső volt ahogy a meleg víz végig folyik testemen. Amíg én a fürdőben voltam, Nina kiválasztott pár ruha darabot. Egy fekete farmer, egy szürke póló és egy fekete sál. Barna, hosszú hajam, lófarokba kötöttem. Kimentem és lesiettem a lépcsőn. Felvettem a fekete bőr jeckim és a fekete, magasszárú tornacipőm. Én vezettem.