Vallomások

91 5 0
                                    

Egy limuzinban ébredtem. Mellettem Mr. Tiny ült. Ugyan abban a szerelésben volt mint amiben szokott lenni.
-Látom jobban vagy. 5 perc és odaérünk.
-Elintézte Steve-t?
-Nem tudom miről beszélsz.
-Megölte az apám!-zokogtam.
-Megjöttünk.
Bementünk egy elhagyatott épületbe. Mágneskártyával nyílt a lift. Mikor kinyílt beszálltam.
Amikor beszállt Mr. Tiny is akkor meg nyomta a lefelé gombot. Mikor kimentem egy folyosó tárult elém. Bementünk egy nagy terembe ahol több mint 100 vámpír ült. És mindegyik vámpír egy-egy faj képviselői. A terem mintha gyászban lenne. Minden fekete. Csak a különböző klánok öltönyszíne töltötte meg a helyiséget a szivárvány ezer árnyalatával. Luke, Jacob, és Eric bíbor színű székeken ültek. És mint az Alkonyatban a Volturi úgy nálunk a Valentinok voltak a fő muftik. Persze csak utánam! Luke mosolyogva nézett rám, de tengerkék szemében láttam a feszültséget. Jacob is mosolygott, de az ő szemei reménytől csillogtak barnán. Hát szerintem reménytelen, hogy őt választom. Eric rémült volt, de ezt nem a szemeiből láttam. Teste rászkódott, foga néha összekoppant egy másikkal. Haja rendezetlen volt, és nagy fekete táskák bújtak meg szeme alatt. A legidősebb a Valentinok közül, Alambar Huzakay,felállt majd egy trónhoz kísért. Leültem.
-Kérem , Eric úr, mondja, miért szeretne lenni Elisabeth kisasszony szív választottja?
Eric felállt és beszélni kezdett.
-Azért mert tudom sok fájdalmat okoztam neki, de nem szándékosan. Amikor bántom a saját lelkemben forgatom a tőrt. Minden perc, amikor nincs mellettem, szörnyű érzések kavarognak bennem. Egyszerre vagyok dühös, szomorú és csalódott. Dühös, mert hagytam elmenni, szomorú, mert egyedül vagyok, és csalódott, mert én nem tudtam boldoggá tenni. Szeretem, de ha ő más mellett boldog, akkor jó. Ennyi lenne.- és vissza ült a helyére. Majd Jacob állt fel.
-Az igazság az, hogy amikor megláttam újá éledtem. Mintha újra élő ember lennék. De amikor megtudtam, hogy Luke barátnője minden kedvem elszállt. Szeretem és azt akarom, hogy csak az enyém legyen.-rámkacsintott és visszaült. Majd Luke állt fel a helyéről.
-Gimiben nagyon jó barátok voltunk. És a szikra már akkor is érezhető volt. De egy fogadás miatt azt hittem örökre elveszítem. Teltek múltak az évek és a fiúkkal szép karriert írhatunk már magunk mögött. Jöttek hozzám a szebbnél-szebb lányok, de egyik sem kellett mert emlékeimben élénken lejátszódott az a perc, amikor azt mondta szeret. Aztán, amikor megláttam a koncert után, nem kívántam mást csak azt, hogy a végtelent vele éljem le. És most itt vagyunk. Gyerekkorom óta legnagyobb félelmem, hogy egyedül maradok. Mindig mást jelentett ez a fogalom. És amióta megismertem azt jelenti, hogy ha ő nincs mellettem, egyedül vagyok. Ennyit tudok mondani.
- Köszönjük minden jelöltnek, hogy elmondta gondolatait. Elisabeth most rajtad a sor.
- Eric, én megbocsájtottam neked mindig mindent. Ha véletlen volt, ha szándékos, el lett felejtve. Szerettelek és szeretni is foglak, de ez barátságnál nem lehet több. Jacob, megmondva az őszintét először szimpatikus voltál. Ám ezt elszúrtad. Nem szeretem a pávákat. De te az vagy. És még mielőtt teljesen kiborulnék szeretném, ha örökre békén hagynál.
Luke, ne aggódj sosem leszel egyedül. Igen az, amikor Michael-lel fogadtatok az nagyon rosszul esett. De ettől függetlenül szeretlek. Mindennél jobban. Éppen ezért a választásom rád esett.
- Kéred, hogy kivégezzük a többit?
- Csak az egyiket. Még pedig Jacob Smith-tet.
- Gerald légy szíves kivinni a guillotine-hoz.

Nem mondom, hogy élveztem, ahogy levágódil Jacob feje, de

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem mondom, hogy élveztem, ahogy levágódil Jacob feje, de... Na jó még is élveztem!

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam jönni a résszel. Viszont minden héten fel fogok rakni egy részt. Igen nem lett hosszú, de igyekszem. Kárpótlásul kaptok egy videót, amin én és legjobb barinőm még 12 évesek vagyunk. Tavaly feltettük youtubera, mert mért ne! Sorry, de ez 6 évvel ezelőtt készült! Ne várjatok sokat!

Szerintetek melyik vagyok én?
#peaceandlove

Vámpírok harcaWhere stories live. Discover now