Szereplők

307 13 0
                                    

Nincsen ihletem szóval leírom a szereplőket.

Elisabeth Small: egy lány aki vámpír ehhez képest ember családjával éli le élete elejét. Ő a kiválasztott.
Szereti: a vért, Rexet a kutyáját, a feketét. Nem szereti: Steve-t, a rózsaszínt és a vad bulikat ahol mindenki picsa részeg mert egy ilyenbe halt meg az anyja.
Kinézete: hosszú barna haj de a vége szőke, 178 cm, normális test alkatú, és a szeme úgy változik amilyen a hangulata.

Steve Leonard: Elisabeth volt pasija aki minden csaját megcsalja. Fiatalabb lányokat is ágyba bújtat.
Külső: szőkés-barna haj, izmos has, zöld szem.

Rosalia McCullen: egy élénk személyiségű lány. Elisabeth legjobb barátnője. Élete első két évét egy árvaházban élte le. Befogadta anyám legjobb barátnője. Együtt nőttünk fel.
Külső: fekete, hosszú, hullámos haj, barna szem, karcsú alkat. Bőre sápadtabb a falnál.

Maxi Hudson: Elisabeth unokatestvére anyai részről. Nagyon szeretik egymást. Érzékeny, szelíd lélek ehhez képes party állat.
Külső: fekete haj, sárgás-barna szem.

Desmond Tiny (Mr. Tiny): a lelkek ura, a sors irányírója. Csak Elisabeth jövőjét képtelen látni. Imádja a lányát.
Külső: alacsony, kopasz, szemüveges, duci, mindig öltönybe van, ami fekete-piros.

Diana Small: Elisabeth húga. 5 évvel fiatalabb. Naív, hisztis, buta, de így is szereti Elisa.
Külső: barna hajú, barna szemű, szemüveges tinédzser. Az alkata nem nádszál vékony. Sok problémája volt. Őt viselte meg az anyja halála. Külsőleg is.

Chris Small: Elisa bátyja. Ő az első aki megtudja Elisa titkát. Ő a legjobb ember a világon. Van egy batátnője aki egyetemista így nem gyakran taliznak.
Külső: Fekete haj, izmos felső test, barna szem.

Sebastian di Alerose:szülei meghaltak. Megölte őket egy vámpír. Befogadta egy család (vámpír). Leo-val jó barátok.
Külső: barna haj, barna szem, kockás has, kb. 180 cm.

Lana Peans: spanyol származású, hisztis, arogáns, beképzelt, pasilopó.
Külső: szőke, hosszú haj, kék szem, sápadt bőr.

Leo Darbaroz: Elisabeth szerelője, Sebastian legjobb haverja és edzője. Két évvel idősebb Elisa-nál. Chris jó haverja.
Külső: szőke haj, kék szem, szeplős arc.

Lia Victoria Small: Elisa anyja. Ő a legjobb anya a világon. Nem túl szigorú, van stílus érzéke.
Külső: barna, göndör haj, kékes-szürke szem.

George Small: Elisa apja. Ő a gitárosa Beyonce-nak. Folyamatosan távol van, alig van otthon. Millomos családból származik. Mivel nincs testvére rá van iratva minden.
Külső: fekete haj, barna szem. 187 cm.

Ezek az eddigi szereplők. ☺❤

Vámpírok harcaWhere stories live. Discover now