Bulik

314 14 0
                                    

Teltek múltak a hetek. Itt volt a diplomaosztó.
- ......... És egy a lényeg. A most! Ne is képzeld el a nagy Őt mert úgy se az lesz. Saját bőrömön tapasztaltam. Ne képzeld el a Nagybetűs életet. 40℅ hogy valóra válik. A többi maradékban valószínű az ellenkezője fog történni. Szóval még egy pillanatra se gondolj bele. Élj a mában! - mosolyogtam el a végét.
Miért mondtam beszédet? Mert én lettem a suli legjobb tanulója! Még díjat is kaptam.
- Gratulálok! - jöttek oda egymás után az emberek.
- Látod bátyó én megmontam hogy a polc már nem elég! - löktem oldalba a bátyám.
Büszke vagyok rád hugicám. - oda hajolt a fülemhez és suttogva folytatta - de én tudom miért sikerült ilyen természetfölöttien jól élni az életed! -kacsintott rám én pedig a karate tudásommal az oldalába bokszoltam.
-Áú basszd meg!- szisszent fel.
- Ne húzz ujjat egy háromszoros világbajnok karatézóval. Kár hogy abba hagytam. Most már megkaptam volna a fekete övet és szenszej lehettem volna! - színészkedtem a nagy sértődött kurvát.
- Elisa, Elisa! - jött oda hozzám Leo.( Leo a szerelőm)
- Mi van?
- Hát csak annyi hogy a szponzor megakar nézni!
- Basszd meg! Igazán felhívhattál volna!
- Jössz?
- Naná!
Elmentem vele a crossmotor pályára.
-Már vártalak! -jött oda hozzám Sebastian.
- Neked is szia! - ugrottam a nyakába. - Megyek és átöltözök.
- Rendben!
Sebastian az az ember aki fülig szerelmes belém viszont rohadt perverz. Ő is crossmotorozik akár csak én. Igaz én pár évig szüneteltettem mert volt egy nagy balesetem. Máig sem szeretek róla beszélni.
- bhfghhgffhufcvh! - mondta a szponzor valamilyen nyelven amit rohattul nem értettem de szerintem az akcentusból ítélve francia. Mikor látta döbbent arcomat elkezdett angolul beszélni hogy értsem.
- Jhó nhapot högyike! Khoszonom hogy szhant rhám időthhh! Ahhor lásshuk! - modta nagyon szexi francia beütéssel.
- A motorral minden a legnagyobb rendben! - jött oda Leo. Csak bólintottam.
A motor csodálatosan duruzsolt. Imádtam! Elengedtem a féket és tettem 3 kört a pályán.
- Ihazán csodás! Kratulálok! Ha vanh idödh aláirhatjukh a szehzödésth.
Miután megbeszéltünk mindent haza mentem. Óriási bulit csaptak össze nekem. Tudták hogy partyarc vagyok!
Volt karaoke meg élő zene! Ennél jobb nem is lehetett volna! A buli témája: zene és lila.
Jó párosítás!
- Akkor ezért tettünk kerülőt! - karoltam át Leo-t és Sebastiant.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eltelt pár hónap.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Itt a szülinapom! Megint buli!
- Itt az ajándékod! - jött oda Sebastian.
- De cuki! Egy óriás plüss maci!
- És egy bók! Gyönyörű vagy! - pirult el.
- Te sem szégyelheted a külsőd!-Barna haja tüsisebb volt mint szokott. Fekete testhez simuló ing és fekete gatya. Olala! Az aranynyaklánc így is rajta volt.
Teljesen levett a lábamról!
Már éjfél körül járhatott. Bennem volt két doboz sör meg egy fél liter wisky. Sebastiannal benyomtunk ketten egy wiskyt! Be is csiccsentettem rendesen!
2 óra körül lehetett amikor mindenki picsa részeg volt.
Sebastiannal annyira jól éreztünk magunkat hogy felmentünk a szobámba és kulcsra zártuk az ajtót. Ez után ledőltött az ágyra és elkezdett vetkőztettni. Amikor mind a ketten levetkőztettük a másikat elkezdtük volna azt amit. De egy pillanat alatt kijózanodtunk mikor nagy csattnásra lettünk figyelmesek. Éreztem valami nagyon jót a levegőben. VÉRT. Felöltöztünk egy másodperc elteltével és rohantunk le. Már hívták a mentőket. Volt egy üveg tálaló szekrényünk amibe belelökte valaki anyámat aki most úszott a vérben. Kiviharzottam a házból mert tudtam ha ott maradok fény derül arra hogy mi vagyok. Sebastian rögtön utánam szaladt.
- Miért jöttél ki?
- Azért mert nem bírom a vért és azért mert az az anyám!- zokogva ráborultam a vállára. Nem mondott semmit. Velem volt és ez megnyugtatott. ☺

Vámpírok harcaWhere stories live. Discover now