Igen Lucas!

139 10 0
                                    

2023. november 13.
Ma megyek ruhát venni a szülinapi bulimra és a vámpíros cuccra. Dianaval és Michaellel megyek. Először az egyszerűbbet vettük meg. Egy fekete pánt nélküli koktélruha. Hozzá egy fekete balerina cipő. Majd jöhetett a báli ruha. Egy nagy fekete pánt nélküli csipke ruha. Habos-babos ami nem a személyes kedvencem de elmegy. Hozzá fekete csipkés tűsarkú. Majd mikor végeztünk, beültünk egy kávézóba.
-Akkor tisztázzuk. Nem csak Luke és Eric a jelölt hanem Jacob is?- tette fel a kérdést Mickey mire én vissza gondoltam arra a napra.
A teraszon ültem. A hideg októberi szél marta az arcom. Ekkor leparkolt egy kocsi a felhajtóra. Jacob szállt ki belőle. Odajött hozzám és leült mellém.
-Szia, Elisa.
-Szia, Jacob. Mizujs?
-Semmi. Csak beszélni szerettem volna veled...
-Akkor mondjad.
-Kedvellek.
-Jacob én...-de mi előtt válaszoltam volna megcsókolt. Ellöktem magamtól mire furcsán nézett rám.
-Ha végig hallgattál volna nem néznél így. Azt akartam mondani hogy köztünk soha nem lesz semmi. Még barátság sem. Ha nem csináltad volna ezt talán lehettünk volna haverok, de elbasztad.-ekkor kirontott Luke és behúzott neki egyet. Ekkor kiderült hogy Jake is vámpír. És mivel megcsókolt ezért ő is jelölt lett. A fiúk kirúgták. Hívott telefonon de nem vettem fel egyszer sem.
Gondolat menetemből Diana ébresztett fel.
-Hahó, El. Baj van?
-Nem. Csak vissza emlékeztem arra a napra amikor Jacob is jelölt lett.
-Picit rosszul vagyok...-mondta Diana. Megfogtam a karját és elhúztam a mosdó felé. Rögtön bement az egyikbe és kihányta a forró csokit amit megivott. Amióta terhes nem bírja a tejtermékeket. Miután kijött a biztonság kedvéért árkaroltam és úgy mentünk ki Cliffordhoz. Elindultunk haza. Ash rögtön átölelte a húgom. Ohh én butus... Elfelejtettem megemlíteni hogy Diana és Aston együtt vannak? Hát akkor most már tudjátok. Mivel Diana már 3 hónapja terhes tudjuk milyen nemű lesz. Kicsi lány. De Diana nem nevelheti fel. Ezért Chrisre fogjuk bízni és amikor a hugicám elég idős lesz átveheti a nevelését. Mert egy 15 éves lány még nem hiszem hogy nevelni tudna egy gyereket mikor még őt is meg kell neveni néha. És Ash 22 éves! Semmi kivetésem sincs de érzitek a korkülönbséget?! Luke és Calum Fifáztak. Hurrá... Odaültem melléjük a kanapéra. Luke leállította a játékot és nyomott egy csókot a számra.
-Szia édes. Milyen volt a napod?
-Egész jó de hiányoztál!- bújtam oda hozzá. Hajamba csókolt. És érezt hpgy mindjárt elbőgi magát.
-Mi a baj Luke?-néztem rá aggodalmasan.
-Fáj arra gondolni hogy holnap akár egy örökké valóságra elveszthetlek.-és kitörtek belőle a könnyek. Vállamba temette arcát. Megsimítottam a hátát. Az utóbbi pár napban elég feszült volt. De most már értem. Fél. Fél hogy nem őt választom.
-Luke... Annyira hülye vagy! Azt hiszed hogy rajtad kívül mással is letudnám élni az örök életet? -oktattam ki mosolyogva. Felemelte fejét. Mélyen szemembe nézet és megcsókolt. Ilyen lágyan még sosem csókolt meg. Benne volt minden fájdalom és félelem melyet érzett. Nála jobb pasit nem foghattam volna ki. Szeretem. Imádom. Örökké az övé leszek. Levegő hiány miatt váltunk szét.
-Szeretlek Elisabeth. Nem akarlak elveszíteni.
-Én is téged.-nyomtam puszit arcára.
-Elisa, beszélhetünk?-kérdezte Cal.
-Persze!-mosolyogtam rá. Mindjárt jövök szívem.-fordultam Luke felé.
-Mit szeretnél?-kérdeztem mikor kiértem a konyhába.
-Luke ovi óta a legjobb haverom. És így szeretni valakit még nem láttam. Jobban ismerem mint saját magam és még senki miatt nem ejtett könnyeket. Úgyhogy szeretném ha nem bántanád meg.
-Hidd el ha nem szeretném nem vertem volna félholtra Ericet. Én sem szerettem még így senkit. Ha meghalna utána mennék a halálba. Nála jobb embert még nem ismertem. Nincs se tökéletes ember se teljesen velejéig romlott. Mert a legjobb embernek is van hibája. És a legrosszabbnak is van jó tulajdonsága. De ezt kezdem megcáfolni mert ő az. Tökéletes. Ha másnak nem is de nekem biztos.-bőgtem el magam a végére. Ám ez nem fájdalom hanem öröm könny volt mert megtaláltam azt a személyt aki minden helyzetben képes szeretni és boldoggá tenni. Calum átölelt és letörölte könnyeimet. Majd vissza sétáltunk a nappaliba. Nem volt ott Luke ezért felmentem a szobánkba. Már békésen aludt ezért lefürödtem és befeküdtem mellé.
Diana a fürdő padlóján fekszik és vérben úszik. Kezén vások vannak. Mellette egy penge hever. Én elájulok. A kórjázban ébredek Diana mellett egy széken. Majd megszólal:
-Közel van a harc. Túl közel.
Csak egy rossz álom. Már megint. Amióta Diana felvágta az ereit rémálmaim vannak. Elkezdtem sírni mire Luke átölelt és csitítgatni kezdet. Hozzá bújtam és újra elnyomott az álom.

Reggel felébredtem. Luke az arcom fürkészte.
-Jó reggelt, egyetlenem!-csókolt meg.-Arra gondoltam hogy elmehetnénk moziba.
-Jó reggelt neked is, édesem! Nem rossz ötlet! És mit néznénk?
-Amit te szeretnél!
-Akkor a Constantin, a démonvadászt.
-Okés, picim.
-Megyünk kajálni?
-Ahan.-kézen fogva lementünk a konyhába. Felültetett a pultra és elkezdte csinálni a palacsintát. Úgy az 50.-nél leállt. Odarakott elém tizet én pedig elkezdtem habzsolni. Már 2 a hasban volt mikor Lukey elém tolta a nutellát. Miután megreggeliztünk a srácoknak hagytunk úgy 30 darabot a palacsintából. Felmentünk a szobába. Egy fekete toppot, egy szakadt fekete farmert és egy fekete bakancsot vettem a lábamra. Hajammal nem tudtam mit kezdeni ezért rávettem Lukeot hogy menjünk el fodrászhoz mozi előtt. Sminkem egy szájfényből, egy fekete szemhéjpúderből és fekete szempillaspirálból állt. Beültünk a kocsiba és elindultunk ahoz a fodrászhoz amit Mikey ajánlott. Mikor odaértünk egy 20 év körüli csaj fogadott.
-Helló! Kylie Cock vagyok! Milyen hajat szeretnél?
-Szia! Elisabeth Small vagyok. Arra gondoltam hogy a végét kékre és egyre feljebb pedig fekete.
-Rendben.-leültem a székbe és elkezdte csinálni a haj. Nem volt több kósza 3 óránál. Mivel még volt 3 óra a moziig csináltattam egy száj és egy orr pc-t. Imádtam. Ez alatt az idő alatt Luke szeme be volt kötve. Levettem róla a kendőt. Mikor meglátott, végig mért és közben az ő pc-jét rágcsálta.
-Wow de sexi!- húzott magához.
-Köszönöm Kylie.-mosolyogtam csodatévőmre.
-Nincs mit.-mosolygott majd kiléptünk az üzletből. Beültünk a kocsoba és célirányosan a mozi felé. A film alatt végig bámult Luke. Amikor vége lett elindultunk haza, de mielőtt elindultunk volna, bekötötte a szemem. Egy idő után megállt a kocsi. Luke levette a kendőt a szememről. A ház kívülről piros égős „Boldog szülinap" feliratot viselt. Amikor beértünk a nappaliban korom sötét volt. Luke felkapcsolta a villanyt.
-Meglepetés!-ugrott elő mindenki a búvóhelyéről. Én elnevettem magam, és elbőgtem. Imádom őket. Leo, Diana, apa, Chris, Liz, Andrew, Jack, Ben, Michael, Cal, Ash, Rosali és Maxi. Ők tiszteltek meg jelenlétükkel. Luke ott vigyorgott mellettem. Sorban odajöttek hozzám. Én viszont felmentem a szobámba és átöltöztem. Felvettem azokat a ruha darabokat melyeket a partira szántam. Hajamat kiengedve hagytam. Enyhe füstös sminket tettem fel arcomra. Lementem a nappaliba. Egy halk Wow! hagyta el szájukat. Elkezdtek ajándékokkal bombázni. Leotól egy jó fajta wiskyt és egy kulcstartót kaptam, Dianatól egy fekete hálóinget és szépítkezési szereket kaptam, apától és Christől kaptam egy plüss pingvint és Rex eltartásához cuccokat, Hemmingséktől kaptunk Lukekal együtt egy wellnes utat Olaszországba, Calumtól Nirvanas pólót kaptam, Ashtontól egy My boyfriend is crazy feliratú toppot, Michaeltől egy 5sos nyakláncot kaptam, Rosalitól és Maxitól egy plüss pandát és egy karkötőt kaptam. Luke odajött hozzám és átnyújtott egy kulcsot amin szivecske volt.
-Ez mi?
-Ez az új lakásunk kulcsa.-ekkor könnyek gyűltek szembe. Luke letette a kulcsot és felment egy színpad szerüségre amire magával húzott. Kezembe nyomott egy papírt amin egy dalszöveg volt. Nagyon ismerős szám volt. Majd megpengette gitárját. Elkezdte a dalt majd egy idő után én is beszálltam. A dal végén könnyektől ázott arccal néztem Luke gyönyörű kék szemeibe. Szerettem. Szeretem. És szeretni fogom örökké. Odasétált hozzám. Átkarolta a derekam. Majd megfogott egy mikrofont.
-Tudjátok mielőtt nem ismertem Elisabethet, addig azt gondoltam a szerelem a legjobb dolog amit egy ember érezhet. De amikor megláttam Elisat valami sokkal jobb érzés fogott el. A szeretet. Mert a szerelem egy múló dolog, ami az emberrel elég sokszor megtörténik. De az igaz szeretet csak egyszer fordul elő és ha elhalasztod soha többé nem kapod vissza. Ezért, Elisabeth Daisy Small, hozzám jönnél feleségül?-térdelt le elém egy kis dobozkát tartva kezében. Kinyitotta és egy gyűrűvel találtam szembe magam. Arany és három gyémánt pötty csillogott rajta.
-Igen. Örömmel hozzád megyek Lucas!-felállt és ráhúzta ujjamra a gyűrűt. Majd egy szenvedélyes csókra húzott.

Vámpírok harcaМесто, где живут истории. Откройте их для себя