Sziasztok. Ez nem rész lesz hanem fontos dolgok.
1. Ma van anyukám szülinapja. Nagyon szégyellem magam mert nem köszöntöttem fel és össze is kaptam vele. Az ajándéka az lenne hogy elolvashatja ezt a blogot mert mindig mondogatja hogy elszeretné olvasni. A másik ajándéka az hogy itt wattpaden kérek tőle bocsánatot. Tehát.
Boldog szülinapot anyu és bocsánat ha nem úgy viselkedem ahogy azt elképzelted.2. Lehet hogy egy ideig nem tudok részeket hozni.
Egyrészt azért mert nem érzem azt hogy jó ez a blog, másrészt mert nem érzem hogy támogatnátok, harmadrészt pedig mert lelkileg nem vagyok jól. De ezzel nem untatlak titeket.3. Versenyt hirdetek!
Nos. Ezt a versenyt azoknak ajánlom akiknek van blogja. Mert...
Nyeremény: 1. helyezett:szerepelni fog a storyban és megemlítem a blogját. 2. helyezett: megemlítem a blogját. 3. helyezett: végig voteolom a storyja összes részét amíg a blog véget nem ér.(Ha nincs blogod az sem baj. Akkor a kedvenc blogodat reklámozom. )
Mit kell csinálnod: írsz egy pár soros storyt privátban. Ezt elolvasom. Utána rangsorolom 1-3-ig. Ennyi lenne semmi extra.
Határidő:október 26-tól december 31-ig.
Várom őket!4.Ma még lehet hogy teszek fel egy fontos dolog részt nem tudom.
Ui.: Boldog szülinapot annak akinek ma van!
Lovexxxkanga