Beléptem az ajtón. Diana a sarokban ült egy ismeretlen ember pedig az őlében. Diana annak az embernek a vérét szívta! Ránézésre egy 15 éves lánynak tűnt.
-Te mi a francot csinálsz?-üvöltöttem rá. Felnézet rám. Elengette a még életben lévő lányt. Odamentem hozzá,kivettem kezéből a lányt, majd hozzá fordultam. Könnyek gyűltek szemeibe.
-Tudod mit csináltál?- tette fel egy újabb kérdést. De nem felelt. Ezért Ericcel még számolni fogok! A húgomból szörnyeteget csinált. Nem fogom ennyiben hagyni. Mától pedig Ashhal egy szobában lesz mert ő a legfelelősség teljesebb. Kirángattam a fürdőből le a többiekhez. Leültettem, majd a srácok lelkére kötöttem hogy vigyázzanak rá. Én meggyógyítottam a lányt és visszavittem a házukba. Ott töröltem az emlékezetét. A húgom megpróbálta megölni egy osztálytársát, Bella Watsont. Haza siettem. Beléptem az ajtón és hál' Istennek minden úgy volt ahogy hagytam. Megfogtam Dianat a karjánál, és felvezettem a szobámba.
-Miért csináltad ezt Bellaval?
-Mert.
-Válaszolj normálisan!
-Azért mert azt mondta olyan ember vagyok aki mindig minden szituációban hülye!
-Ez nem ad okot arra, hogy szívd a vérét! Uralkodnod kell magadon!
-De olyan nehéz! Kiszárad a torkom és utána nem vagyok önmagam! Sajnálom, de lehetnél jobb nővér is ilyen helyzetekben!- és elkezdett zokogni. Ezek után kibékültünk. Testvéri szeretet!Sorry hogy ilyen rövid és béna lett. Egy darabig személyes okok miatt nem lesznek olyan hű de jó részek(nem mintha ezelőtt lett volna olyan). So nagyon sajnálom, de remélem emiatt nem fogjátok abba hagyni az olvasást!
#Love