Te jó ég!

133 12 1
                                    

Új élet, új élmények, új álmok. Ez a három dolog keringett a fejemben. Amikor az utolsó bőröndöm a házban volt sóhajtottam egyet. Ez lenne a kezdet? Az élet? Luke megmutatta hol van a szobám és segített felvinni a cuccaim. Volt egy lépcső és egy olyan folyósó amin volt 6 ajtó. A folyosóról az egész házat belehetett látni. 'De ja vum' van! Mint kiderült Luke szobája lesz az én szobám is. Amihez Cal csak annyit mondott, "nem akarok a szomszéd szobában aludni!". Köszi Cal!
Nem volt egy átlagos szoba. Két babzsák fotel, egy óriási ágy amin mind az öten elfértünk volna, egy plazama tv egy íróasztal és egy zene sarok.
-Na tetszik az új lakosztálya hölgyem?- kérdezte Luke.
-Igen uram! És most váltsunk komolyra Lucas!-mentem oda hozzá. Kezeim nyakára fonódtak, tenyerei derekam szorították. Ajkaink súrolták egymást, de ekkor megcsörrent Lukey telefonja.
-Szia, mit akarsz?
-Nem.
-Azért mert nem te vagy a barátnőm. Meg azért mert egy hülye ribanc vagy!-csapta le idegesen Luke a telefonját amin kicsi repedés keletkezett.
-Ki volt az szerelmem?-néztem mélyen a szemébe.
-Van egy csaj aki azt akarja hogy egyek legyünk. Tudod hogy akarja. De nekem így se úgy se jönne be...- mondta kicsit dühösen.
-Nyugi manó! Majd én kerendezem...-mosolyogtam rá. Közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Csókunk elmélyült. Pólóm szélét markolászta, én pedig hajába túrtam.
-Figyuzzatok.... Opps.. Bocsika!-nyitott be Cal.
-Mit akarsz?-tette fel a kérdést Luke.
-Liz üzeni hogy kész a vacsi.-mondta az idióták legidiótábbika.
-Megyünk.-mondtam. Megfogtam Hemmo kezét és lehúztam az étkezőbe. Már mindenki ott ült az asztalnál. Ettünk és beszélgettünk. Egyszer csak Liz szóra nyitotta a száját.
-És hogy vannak a szüleid?
-Apa nem sokszor van itthon mert Beyonce elég sokat koncertezik és turnézik. Ami anyát illeti... ő már több mint egy éve halott.-sós könnyek áztatták arcomat.
-Annyira sajnálom én nem...
-Semmi baj Liz. Nem tudhattad.-ekkor csengettek.-Megyek ajtót nyitok.-álltam fel. Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam.
-Te jó ég! Gyere be!-húztam be a húgomat a zuhogó esőről.
Teste reszketett, haja fekete volt, ruhája szakadt, orrából és szájából egyaránt folyt a vér, arcán pedig egy tenyér rajzolódott ki.
-Mi történt?- ültettem le a kanapéra.
-Én terhes vagyok...-zokogott.
-Kitől a kurva életbe?!-akadtam ki teljesen jogosan.
-E..Erictől...-szipogott. Mi a.....
-Azt meg hogy a kurva életben?!-ordítottam mire mindenki körénk gyűlt. Éreztem hogy elfogom veszteni a józan eszem és olyat teszek amit nem kéne.
-Eric azt mondta egy hónappal ez előtt hogy nincs köztetek semmi. Aztán elmondta hogy hazudott de ez engem nem érdekelt. Lefeküdtünk egyszer kétszer és teherbe ejtett. Ma elmentem hozzájuk. Nicki nyitott ajtót. Megkérdeztem hogy ott vagy e. Megadta a címed, majd elmondta Ericnek hogy apa lesz. Erre felpofozott én pedig a földön kötöttem ki. Ennyi.-mit csinált Eric?! Felpattantam, felvettem a bőrjeckim és a bakancsom és felültem a crossmotoromra. Elindultam Erichez.

Sajnálom hogy ma hoztam részt de nem volt sok időm hozzá. Meg kedvem se. :(
De remélem elnyeri a tetszéseteket.

Vámpírok harcaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora