14. Bölüm

20 20 11
                                    

Adrian:
— Her kes sakin olsun. Telaş yapmanıza gerek yok.
Hardy:
— Adrian şu an Bella yakalandı farkında mısın?
Adrian:
— Evet, biliyorum. Siz bana uyum sağlayın yeter.

————————————————————————

Bella:
— Sana kim olduğunu sordum.

"Aaa hadi ama. Çok sabırsızsın. Bana çekmişsin, belli".

Bella:
— Ne saçmalıyorsun sen? Ben hayatımda seni hiç görmedim. Tanımıyorum bile.

"Ben seni tanıyorum. Yetmez mi?"

Michel:
— Ne söylüyorsan ağzında gevelemesene. Direkt söyle. Ne ima etmeye çalışıyorsun?

"Sinirliyiz galiba. Çok pardon kendimi tanıtmayı unutdum. Ben konseyde liderden sonraki yetkili kişiyim. İsmim Glory Thomas. Kısaca Tomda diye bilirsiniz".

Bella:
— Yani? Ne anlam çıkarmamızı istiyorsun bundan?
Thomas:
— Bella, beni tanımaman çok normal. Ama ben seni çok iyi tanıyorum. Senden ayrılmaya mecbur kaldığımda daha bir kaç haftalıktın. Lakin seni hiç bir zaman yalnız bırakmadım. Seni hep uzaktan izledim, kızım.

Alex:
— Vay anasını. Burada neler dönüyor böyle.

Bella:
  "Karşımda duran bu adam gerçekten ne saçmalıyordu?! Planımız bu değildi. Tad bizi formaliteden izliyordu. Yani tüm bu olan-bitenin arkasında kim varsa ona ait bir şeye el uzattığımızda ortaya çıkacağını biliyorduk. Bunu ben, Tad ve Adrian biliyordu. Fakat bu adam nereden çıktı böyle. Ahh, Tanrım!"

   Bella:
   — Kızım mı?? İyice saçmaladınız. Ne yapmaya çalışıyorsunuz? Yakalandık, tamam da... Alay ediyorsunuz şu an resmen. Ne o? Bizi şikayet etmeyecek misiniz?  Yoksa planınız kimse bilmeden bizi ortadan kaldırmak mı?

   Thomas:
   — Affedersin. Benim hatam kafanı iyice karıştırdım. Bak şimdiye kadar neler karıştırdığını, kimi aradığını biliyorum. Bunca önleme rağmen nasıl yakalanmadığınızı düşünmemiş olamazsın. Akıllı kızsın çünkü.

   Bella:
   — Kamera görüntüleri... onları sen ortadan kaldırdın.

   Michel:
   — Bir dakika. Bunu neden yaptınız? Ne gibi çıkarınız vardı bu işten?

   Thomas:
   — Bellanın beni bir gün bulacağını biliyordum. O zamana kadar sadece Bellayı korumayı kendime görev edinmiştim. Şimdi Bellanın benim yanımda olmasının vakti geldi.

   Cara:
   — Bundan ne anlamamız gerekiyor, bu adam Bellanın babası falan mı? Ya da tüm bunların ardındaki kişi mi?

   Adrian:
   — Bella... Bella beni duyuyor musun? Buradan çıkmamız lazım.

   Bella:
   — "Mecbur kaldım" - dedin. Beni terk etmene sebep olacak kadar önemli ne olmuş ola bilirdi? Ya da şöyle söyleyeyim. Geçmişimle ilgili senin bilip benim bilmediğim ne yaşanmış ola bilir. Kim olduğunuzuda söylemediniz. Ayrıca beni büyüten insanları hiçe sayacağımı mı düşünüyorsun? Tanımadığım biri için...

   Thomas:
   — Ben senin amcanım, Bella. Hem senden seni büyütenlere sırt çevirmeni istemiyorum. Sadece beni desteklemeni istiyorum.

Bella:
— Madem öyle, ailemin başına gelenleri de biliyorsun demektir. O zaman şu soruma cevap ver. Gerçek aileme, babama ne oldu? Öldü mü, yaşıyo mu?... Cevap versene, be adam. Ne susuyorsun.

Thomas:
— Her şeyi açıklayacağım. Önce arkadaşlarını da davet edelim. Sizi yerleştirsinler. Artık beni bulduğuna göre bolca vaktimiz var.

Diğerleri de Bellalara katılır. Her biri için oda ayrılır. Çok iyi ağırlanırlar.

Adrian:
— Bella benimle kalacak. ( Bellanın kolundan tutarak kendi yanına çeker)
Thomas:
— Bu genç adam kim?
Alex:
— Bellanın sevgilisi! Henüz bizde alışamadık. Zamanla alışırsın.

Cara Alexi dürter. Alex:
— Ah! Ne var???
Cara:
— Yok bir şey. Fazla boşboğazsın.

Thomas yüzünde gülümseme ile:
— Demek sevgilin. Tamam. Bu ikisine aynı odayı verin!

"Baş üstüne efendim!"

Thomas Bellaya yaklaşır:
— Ayrıntıları sonra konuşalım. Bakıyorum seninde bana anlatacakların var.

————————————————————————

   Alex:
   — Harika, şimdide burada sıkışıp kaldık. Ya Tad bizi izlemiyor muydu? Nasıl oldu bu?

Bella:
— İzliyordu, ama yakalanmamamız için değil. Adamı yakalaya bilmemiz için.

Alex:
— Bir dakika formaliteden mi izliyordu? Bu muhteşem planınızdan ne zaman bahs etmeyi düşünüyordunuz? Ben işimizi hall edip gidiceyimizi zann ederken meğersem farklı planlar peşindeymişsin.

   Bella:
   — Ben gerçekten üzgünüm. Sizi neyin içine sürüklediyimin farkındayım.

   Alex:
   — Farkında mısın? Hayır, sen risk olduğunu biliyordun. Bir de bizden habersiz planda değişiklik yaptın. Adamı yakalayacakmışız birde. O bizi yakaladı be!

   Michel:
   — Alex, yeter!!! Kız üzgün zaten. Biz ne durumdaysak o da aynı durumda.

   Hardy:
   — Alex haklı, Michel. Bizi önceden haberdar etmesi gerekirdi. Şu an onun krallığındayız. Elimiz-kolumuz bağlandı.

   Alex:
   — Ya neden susuyorsunuz? Bi tek ben mi duydum. Sizde ordaydınız. Adam ben amcanım dedi.

   Adrian:
   — Suçlu mu arıyorsun, Alex?! Bu planı Bella tek başına yapmadı. Ben, Tad bu planın bir parçasıydık.

   Alex:
   — Demek öyle.

   Alex Adriana yumruk atar. Ortalık karışır.

   "DURUN!!!"

   Odaya bir anda sessizlik çöker.

   Bella:
   — Planı değiştirmemin sonucu tam bir felaket oldu. Benim hiç bir şeyin farkında olmadığımımı düşünüyorsunuz?! Madem ben açtım sizin başınıza bunları ben temizleyeceğim.

   Odadan çıkar.

   Oy vermeyi ve fikir bildirmeyi unutmayın🙃

Deneyler - gizli aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin