Cara:
— Kim yaktı ışığı? Burada insan uyuyor. Gece kalkmam gerekecek. Ya kime diyorum ben?Michel:
— Tamam ya kızma. Bende uyuyorum şimdi. Cara? Uyudun mu?Cara:
— Ne var? (Huysuz bir şekilde)Michel:
— Sende az değilsin. Çocuğu mors ettin.Cara:
— Yok canım öylesine uğraşıyorum ben onunla. Aslında hoş birisidir. Yakışıklıda. Ama korkak, akılsız gibi biraz.Michel:
— Hoşlanıyor musun sen ondan?"...."
Michel:
— Uyumadığını biliyorum. Neyse seni rahat bırakacağım. Sonuçta gece yarısı çok işimiz var.Horlama sesi. Michel gülümser.
————————————————————————
Cara ile Alex yerlerini alır:
— Alex dibime girdin.
Alex:
— Gülü seven dikenine katlanır.
Cara:
— Ne diyorsun be?! Ne gülü, ne dikeni?
Alex:
— Operasyonu diyorum benle katılmayı sen istedin. Ben yapamam demiştim. Hatırlasana. Hem sen dedin bana tutuna bilirsin diye.
Cara:
— Ben onu lafın gelişi söylemiştim, salak! Ciddiye aldığını nereden bileyim. Hem o deyim bu durum için mi söylendi?!
Alex:
— Yok öyle lafından dönmek.Cara başını olumsuz sallayarak- "Burada işimiz bitti gidebiliriz".
Alex:
— Hadi ya tüh! Gördün mü?! Neyse en azından hala beraberiz.
Cara:
— Bundan bir şey mi anlamam gerekiyordu?! (Güler)
Alex:
— E demek ki, daha zamanı değilmiş ki anlamamışsın. O vakit geldiyinde seve-seve yardımcı olurum.
Cara:
— Üff, boş-boş konuşma yürü be.————————————————————————
Hardy:
— Hadi anlatın bakalım.
Cara:
— Odanın önünde iki kişi vardı. Odanın içinde de tuzakların ola bileceyini göz ardı etmeyelim. Kameraların üzerinde küçük kırmızı ışıklar yanıyordu, yani çalışıyor.
Hardy:
— Direkt dalmamız gerek o zaman.
Adrian:
— Gidelim o zaman. Ne bekliyoruz?! Hazırlanın.Kameralar, muhafızlar etkisiz hale getirildi. İçeride gerçektende uzun bir tuzak vardı. Hepsini bilmece gibi çözmek gerekiyordu. Yoksa öleceklerdi. Bir anda Steve hızlıca halletmeye başladı. Her kes şaşkın ona bakıyordu. İçeri geçtiklerinde gözlerine inanamadılar.
Alex:
— Aman Tanrım!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deneyler - gizli aşk
Science FictionÖyle bir dünya düşünün ki, gerçek hayattan zevk alamayan, tüm deyerlerini unutmuş bir topluluk yaşıyor. İnsanlara aradıkları heyecanı hayal ürünü olarak sunuyorlar ve karşılığında tek bir kural vardır-gerçek hayatta aşık olmak yok. Fakat kurall...