Dedektif Jeon Jungkook, Seul şehrinin karanlık, ıslak arka sokaklarında koşuyordu. Yağmur binalara gümüşi bir gölge veriyor, çöplerle dolu ara sokakların kokusunu bastırıyor ve zaten tuhaf olan geceye ürkütücü bir hava katıyordu. Koşarken gölgeler hareket ediyor ve onu takip ediyor gibiydi, ensesindeki tüyleri diken diken ediyordu, ama koşmayı asla bırakmadı. Kovalamayı.
Bölümündeki en zinde adamlardan biriydi ve sadece yirmi altı yaşındaydı. Bölümündeki çoğu dedektiften daha gençti. Kot pantolonu dizlerine kadar ıslanmıştı ve sırılsıklam olmuş siyah saçlarından ceketine su akıyordu. Duyuları tetikteydi, duyabildiği tek ses kendi kalbinin kulaklarındaki çarpıntısı ve çizmelerinin kaldırıma çarpmasıydı.
Daha önce de bağımlıları kovalamıştı ve bu da farklı değildi. Doğal olmayan güç ve hız, kül rengi yüzler, büyümüş gözler ve manik iniş çıkışlar, bu insanları öngörülemez ve tehlikeli yapıyordu. Ama arka sokaklarda, köşelerde, çitlerin üzerinden adamı kovalayarak yoluna devam ederken, tekrar gözden kaybolmadan önce adamın koyu renk paltosunu zar zor görebiliyordu. Gölgeler daha da yakınlaştı ve Jungkook, hiç kimseyi kovalamadığını ürkütücü bir şekilde anladı.
Kovalanan oydu.
Takip edilen.
Avlanan.
Ciğerlerindeki ve bacaklarındaki yanma hissine rağmen kendini daha sert, daha hızlı koşmaya itti. Bir binanın köşesini dönerken, peşinde olduğu adam sokağın arkasını çevreleyen sekiz metrelik tuğla duvara yaklaşmıştı. Ama kaçak durmadı; vazgeçmedi bile. Kendini tuğla çitin tepesine fırlatmak için sağındaki sokak duvarını kullandı ve burada sadece bir saniye durup ona bakacak kadar uzun bir süre durakladı. Ve diğer tarafta kaybolmadan önce gülümsedi.
Jungkook 'un aklından iki şey geçti: Hız ve dişler.
İkisi de insan değil.
Jungkook saldırganın yaptığı gibi yaptı. Çıkmaz sokağa koştu, sonra ara sokak duvarına adım atarak güç aldıktan sonra kollarını, tuğla çitin üstüne kaldıracak kadar kendini itmek için kullandı ve duvarı aştı. Bacaklarını savurdu ve sadece yüz metre ötede ana yolla buluşan daha kısa başka bir sokağa atladı. Arabalar geçiyordu ve bir an adamı kaybettiğini düşündü ama sokakta yalnız bir figür duruyordu. Adamın belki de yorulup koşmayı bıraktığını düşündüğü sırada, köşede gözden kaybolmadan önce sokağın yakınında bir şey parladı. Jungkook bunun bir palto olduğunu fark etti.
Yalnız adam orada öylece duruyordu. Jungkook 'un tek görebildiği, sadece sokağın sonundaki bir sokak lambasıyla aydınlanan bir siluetti, adam tamamen gölgede kalmıştı. Jungkook silahını çekti ve ona doğrulttu. " Polis! " diye bağırdı nefes nefese. " Ellerini onları görebileceğim yere kaldır! "
Adam birden dizlerinin üzerine düştü, sonra ıslak kaldırımda yan tarafına yığıldı. Jungkook tetikte bir şekilde ona koştu ve yeterince yaklaştığında, adamın gömleğinden sızan karanlık kan havuzunu gördü. Ateş edildiğini veya herhangi bir çatışma duymamıştı. Vurulmuş muydu? Bıçaklanmış mıydı? Hızla bir eliyle elini adamın göğsüne bastırdı ve diğer eliyle telsizle destek istedi. " Ben Jeon! Bir sağlık görevlisine ihtiyacım var! " Ancak şimdi adamın yüzünü görebileceği kadar yakındı. Kara gözleri solgundu ama gülümsüyordu. Göğsünde kurşun yarası gibi görünen bir şeye rağmen tuhaf bir şekilde güzel ve sakindi. " Adınız ne? " diye sordu adama.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...