Asya, " Potter bizden bile daha yaşlı bir vampir. " diye açıkladı. " Katedral inşa edildiğinde burada, Moskova 'daydı. İngiltere 'den buraya göç edeli çok olmuş. Bir tür münzevidir. İnsanların olmadığı yerde yaşamayı tercih ettiği için Sibirya 'nın uçsuz bucaksız dağlarında kalmayı tercih ediyor. "
" Bu nasıl mümkün olabilir? " diye sordu Jimin. " Sorduğum için kusura bakmayın ama sizden büyükse neden yaşlı sayılmıyor? "
Feliks içini çekti. " Reddetti. Lider olmayı reddediyor. "
Asya daha nazik bir şekilde devam etti. " Potter zihin okuyabilir. Bu nedenle yalnız bir hayatı tercih ediyor. "
////****////
Potter adındaki adam tedirgindi. Koyu renk saçları karmakarışıktı. Yüzünde bakımsız bir sakal ve üzerinde de son derece modası geçmiş eski kıyafetler vardı. Adamda parlayan tek şey, zümrüt yeşili gözleriydi. Potter Katedralin etrafına baktı ve yeri hemen tanıdı. " Neden beni buraya getirdiniz? "
" Yardımına ihtiyacımız var. " dedi Yevgeny. " Bu kilisenin tarihini ve inşa edildiği toprakları biliyorsun. O zamanlarda İngiltere'den buraya göç etmiştin. "
Jungkook 'un eli Taehyung 'un kolunu sıktı ve bitkin olmasına rağmen gülümseyerek Draco 'ya doğru başını salladı. " Ona bak..."
Elf benzeri İngiliz vampir yavaşça ayağa kalkıyordu. Ağzı açık kalmıştı ve elleri iki yanına düşmüş haldeydi, görünüşe göre gözlerini ortama yeni gelmiş olan vampir Potter 'dan alamıyordu.
" Vay canına..." diye mırıldandı Jungkook.
Odadaki herkesi tarayan Potter da uzun bir süre Draco' ya baktı ve bir adım geri çekildi. " Bu ne büyüsü böyle? "
Sonra Draco ona doğru bir adım attı. " Sen O'sun. "
Potter, yüzünde bir hayret ifadesi olmasına rağmen başını salladı. " Peki sen...."
Draco başını salladı ve bir adım daha attı. Sonra durdu ve Jungkook'a döndü. " Bir İngiliz? "
Jungkook gülümsedi ve arkasına yaslanarak Taehyung' un göğsünde rahatladı. Sonra Taehyung da hissetti: Kaderin doğuşu...
" Sen! " Potter parmağını Draco 'ya doğrulttu. " Benden uzak dur. "
Ah. Tamam, belki de değil.
Jungkook elini kaldırdı. " Sana yardım edebilirim. "
Yeşil gözlü vampirin gözleri şokla açıldı ve ona bakmak için döndü. " Ne oldu? Aklım! Nedir bu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...