14. Bölüm

913 106 86
                                    

" Ona bunu yapanın kanım olduğunu mu düşünüyorsun? " diye sordu Jungkook.


" Başka ne olabilir? " diye cevap verdi Rose. " Taehyung, transfer yeteneğini kazanıyor gibisin. "

////***////


Rose " Telepatik vampirlerin delilik belirtileri göstermesi oldukça yaygındır. " diye açıkladı. " Kafalarında bu kadar çok ses varken ya yalnızlık ararlar ya da delirirler. "

Jungkook buna inanamıyordu. " Vampirlerin değişemeyeceğini sanıyordum? Akıl hastalığına yakalanmak, değişme veya etkilenme yeteneğini gösterir. "

Taehyung yavaşça başını salladı. " Ben de bundan korkuyorum. Deliriyor olabilirim. "


////****////


" Kanım üzerinde testler yapmak için. " diye açıkladı Jungkook. " Elbette elementleri, anormallikleri, bir şeyleri test edebilirler. Herhangi bir şey. Bunu yapan benim kanımsa. Hepimiz öyle olduğunu düşünüyoruz, değil mi? "


////****////


Onun kanından güneş doğar. Bir taştan kan. Bir kandan taş. Çok fazla soru. Bir taştan kan.

Kırmızı el, mavi ay, gümüş nehir, dünya canlanacak. Taştan kan, kandan taş. O zaten dirildi, o dirildi, cevap taşlarda. Taştan kan, kandan taş.

Anahtarın ne yapması gerekiyor?


Mavi ay, gümüş nehir, taştan kan. Onu gözlerinle bulamayacaksın.

Evet, anahtar aracılığıyla. Anahtar aracılığıyla.

Taşlarda kırmızı eller. Sonsuza kadar taşların içinde. Anahtar farklı sorular sorar, sorar. Evet o yapar. Taşlarda kırmızı eller. Sonsuza kadar taşların içinde.

" O zaman bana teorilerini anlat. Bana Jorge 'nin taşlarla ilgili neyi kastettiğini düşündüğünü söyle. "


" Beni endişelendiren taşlar değildi. " dedi Taehyung sonunda. " Kırmızı el hakkındaki yorumdu. "


Taehyung sadece başını salladı. " Öyle düşünmüyorum. Hatırladığım kadarıyla kırmızı ele atıfta bulunan tek vampir, sekiz yüz yıl önce yaşamış bir vampire yapmıştı. Ayrıca şu anda insan kayıplarının yaşandığı bir bölgede yaşıyordu. "


" Kimdi? " diye sordu Jungkook merakla. Ama Jimin ve Rose çoktan Taehyung 'un kimden bahsettiğini anlamış gibiydiler. Aynı anda cevap verdiler.


" Cengiz Han. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Cengiz han? " diye tekrarladı Jungkook. " Asya, Çin ve Avrupa 'yı yöneten Cengiz Han 'daki gibi mi? Gerçekten bildiğimiz Cengiz Han mı? "

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin