18. Bölüm

655 92 90
                                    

Jacques sözünü kesmek için elini kaldırdı. " Eski Çin mitolojisine göre, beş element taşıyıcıya yükseliş verecek. Taşıyıcının sonsuza kadar içinde kalacağı göksel odalardır. "


////****////


" Pekala, bu Cengiz Han olayını bitirmek için neye ihtiyacımız olduğunu düşünüyordum. " dedi. " Onu bir şekilde durdurmak için kanıma ihtiyacımız var ve Eleanor hastalandığımı söyledi. Kanımı almanız gerektiğini düşündüm. Hepiniz bir şişe ya da çanta taşırsanız, o zaman ben hareket edemezsem, edemeyecek durumda olursam, yine de Han'ı bensiz alt edebilirsiniz. "


////****////


" Onları kullanmak zorunda kalmayabilirsin. " diye karşı çıktı Jungkook. " Ama oraya gidersek ve Cengiz 'in değişik güçlere sahip olan bazı muhafızları olursa, en azından neyle karşı karşıya olduğumuzu anlarsın. İşe yarayacağını düşünüyorum Tae. Başkaları için endişelendiğini biliyorum ama bunu yapacağına inancım tam. Aslında, bunu yapabileceğini düşündüğüm tek kişi sensin. "


/////****////


Jungkook cismi hemen tanıdı. " Bu benim eski saatim. Jorge 'ye vermiştim. "


Eleanor, " Cengiz 'in seni oraya nasıl çekeceğini öğrenmek istiyordun, işte şimdi öğrendin. " dedi. " Vampir çocuğa sahipler. Ve onun için geleceğinizi biliyorlar. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Yeterince bilmiyoruz. " diye tartıştı Taehyung. " Jungkook, bizi neyin beklediğini bilmeden seni oraya götüremem. "


Jungkook sırt çantasını taktı ve Mısır'da kullandığı gece görüş gözlüğü alarak Jimin 'in satın aldığı balyozlardan birinin yanına koydu. " Bizi beş bin pişmiş toprak vampir karşılayacak. Cengiz Han 'ın, tamamen kil ve taşla ilgili olduğu düşünülürse, muhtemelen bir tür duvarcılık becerisini içeren yetenekli muhafızlara sahip olacağını varsayıyorum. Ayrıca Cengiz'in kendisinin bir tür etkileme becerisine sahip olması da muhtemel. Dünya hakimiyeti ya da elementleri ya da her neyse onu kontrol etmek için bir güç çemberi tamamlamamı istiyor. Fark etmez. "


" Nasıl fark etmez? " diye inledi Taehyung. Diğer herkes sessizce onların atışmasını izliyordu.

" Çünkü bunun arkasındaki kişi o değil. " dedi Jungkook. " Bunu nasıl bildiğimi bilmiyorum, sadece biliyorum. O bu işte sadece bir piyon. "

" Yine de mütevazi bir piyon bir şahı mat edebilir. İntikam için susamış eski bir vampiri hafife alma. "

" Bunu kim yönetiyor sanıyorsun? " diye sordu Rose.


Jungkook omuz silkti. " Tahin Shafiq'i Mısırlı vampir Kraliçe Keket'e çeviren aynı kişi. Bana adımı vermeleri için ailemin rüyalarını kullanan aynı kişi. Belki de Hyun Shik 'in ölmeden önce sokakta söylediklerinin iki anlamı vardı. 'Bir değil, ikisi de' demişti. Belki bizim bilmediğimiz bir şey biliyordu. Belki bir şey fark etmişti ama hiçbirinize söyleyemeden öldü. "

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin