20. Bölüm

846 92 62
                                    

" Taş, kan, metal, ateş ve su ile ay ve güneş. " diye yanıtladı annesi, Jungkook 'un göğsündeki taş levhayı işaret ederek. Cıva, ateş, su ve en önemli element olan Jungkook 'un kanıyla kaplıydı. " Hayatın unsurları onu kurtaracak. "


Jungkook 'un annesi, Jorge 'nin zihninde gülümsedi. Küçük çocuk sallandı. " Taşlar hayatın güçlerini elinde tutuyor, işlerini yapacaklar. Onu kanalize etmelisin, aktarmalısın, ona sıçratmalısın. Bu mavi ayda; her şey uyumlu. Sen bunun için tasarlandın Taehyung. "


////****////


Taehyung Jungkook'u bir kez daha öptü ve " Sonsuza kadar aşkım. " diye fısıldadı. Ve kalbine tahta bir kazık sapladı.


Jungkook sırtını kamburlaştırarak ileri atıldı. Gözleri kocaman açılırken ağzı da sessiz bir çığlıkla açıldı. Körü körüne uzandı, derin bir nefes almadan önce Taehyung 'un seğiren ve sarsılan yüzünü buldu.


Sadece bir nefes.


Taehyung onu ellerinde bir dua gibi tuttu ve dişlerini boynuna geçirdi.


////****////


Sonunda Kole boğazını temizleyerek törene geri döndü,


" Bugün ellerinizi bağlıyoruz, sevdiğiniz şahitlerle,

Kalplerinizin dolandığı bir sembolle.

Birlikteliğinizi sonsuza dek kutsanmış olsun. "


Jungkook ekose kumaşı alırken gözleri yaşlarla dolmuştu. " Eşin olmaktan onur duyuyorum."

Taehyung kumaşı aldı ve kalbine koydu. " Eşin olmaktan onur duyuyorum. Burada, yeni hayatının başladığı yerde durmaktan. " dedi saygıyla.


Jungkook " Ve şimdi seninle burada yeniden başlıyor. " diye tamamladı. " Sonsuza dek kaderimle, seçimle evlendiğim kişiyle. "


Taehyung 'un gözleri yaşlarla doldu. " Seni seçerdim. "


Jungkook eğildi ve onu nazikçe öptü. " Ben de seni seçerdim. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


BİR YIL SONRA


Jungkook sandalyede arkasına yaslandı ve kendini bir laboratuvar faresi gibi hissederek içini çekti. Bir yıl önce vampire dönüştüğünden beri test üstüne teste tabi tutulmuştu, böylece bitmeyen yetenek listesinin her biri keşfedilip belgelenebileceğini düşünüyorlardı. Yapmayı kabul etmişti ve yapılacak doğru şeyin bu olduğunu biliyordu ama o anda başka bir şey yapıyor olmayı dilerdi doğrusu. Bir şekilde kazandığı, kanepeleri ateşe vermek veya bazı cihazlarını Jimin 'in elinde patlatmak gibi sakıncalı düşünceleri anında gerçeğe dönüştüren yetenekleriyle kendisi bile nasıl baş edebileceğini bilmiyordu.

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin