7. Bölüm

1.4K 150 82
                                    

" Willem bir yaşlıydı. Kıdemli. Benden dört yüz yaş büyüktü. Akıllı ve kibardı, ama sahip olduğumuz şey fizikselden başka bir şey değildi. "


////****/////


Jungkook omuz silkerek, " Zamanımın adamıyım. " dedi. " Ama demek istediğin bu, değil mi? Yatağa girdiğimizde kaçınılmaz olarak beni bir vampire dönüştüreceksin. "


Taehyung güçlükle yutkundu. " Evet. Birleştiğimizde, eşleştiğimizde ısırmak doğamızda var. "


////****////


Etrafta kesinlikle hiçbir şey yoktu, ancak Taehyung bu noktada bir nedenden dolayı durmuştu. " Gerçekten beni neden buraya getirdin? "


O zaman Taehyung ona baktı ve sertçe yutkundu. " Çünkü burası benim öldüğüm yer..."


////****////


Jungkook adamın karşısındaki bir sandalyede otururken, " Kurşun istiyorum. " dedi. " Özel mermiler. "


" Tamam, tamam. " dedi Byul çabucak. " Açık uçlu, yumuşak uçlu, kırılabilir, patlayan, zırh delici? Hangisi? "


Jungkook cevap vermedi. Kot pantolonunun cebine uzandı ve küçük tahta kurşunu çıkardı. " Ağaçtan. "


////****////


Eleanor, " Dört gününüz var. " dedi. " Dördüncü gün hareket ettiğini görüyorum. Bu yeni bir gelişme Kıdemli. Kraliçe Keket 'in bir eylem planı uyguladığına inanıyorum ve bu yüzden vizyonum bunu yansıtacak şekilde değişti. "


Taehyung elini sıktı ve güçlükle yutkundu. Neredeyse on üç uzun ve yalnız yüzyıl sadece birkaç dakikaya inmişti. " Çok erken. "


Jungkook elini bıraktı ve masanın yanında durmak için gitti. " Her şeyi öğrenmeliyiz. Bu haritalar ne için? "


Taehyung hemen yanındaydı ve elini geri aldı. " Dur. "


" Kaybedecek vaktimiz yok. " dedi Jungkook.


" Dur. " dedi Taehyung tekrar, biraz daha kararlı bir şekilde. Jungkook ona döndü. Sesi şimdi daha yumuşaktı. " Bu dünyada geçirdiğim bunca yıl içinde birçok şey öğrendim. Ve Jungkook, yıllar, günler, saatler oldu ama hiçbiri önemli değil. Öğrenmek için değil, savaşa hazırlanmak için değil, bencil olmak için. Yarın öğreneceğiz, söz veriyorum. Ama şimdilik, bu birkaç saat için, lütfen bana bizi ver. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung 'un odası zifiri karanlıktı ve Jungkook 'un gözlerinin alışması biraz zaman aldı. Göremese de yatağın yanında durduğunu biliyordu. Vampirin elini elinde hissedebiliyordu ve önündeki yüzünün solgun siluetini zar zor seçebiliyordu. Taehyung " Seninle baş başa kalabilmek için seni odama götürmeyi istememe bakıp lütfen cesur biri olduğumu düşünme. " diye fısıldadı.

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin