23. Bölüm

542 70 85
                                    

Mısır piramitlerinden yaklaşık altı bin yıl öncesine dayanan Göbekli Tepe, tarihin bilinen en eski arkeolojik buluntularından biriydi. Ana çukura aralıklı olarak yerleştirilmiş dokuz taş, kazıldıkları duvarları sıralıyordu. Her biri yirmi fit yüksekliğindeydi ama kasıtlı bir düzende duruyordu. Onları oraya kim ya da her ne koymuşsa, bunu büyük bir amaçla yapmıştı. Yaşlarına ve o dönemde mevcut olan araçlara ve becerilere bakıldığında, bunu çok büyük bir beceriyle yapmış gibiydiler. İmkansız olmalıydı ama karşılarındaydı.

Her taş yirmi ton ağırlığında olmalıydı ve böyle bir şeyi bir çukura bu tarz bir manevrayla sokabilecek tek canlı insan olamazdı. Her sütuna hayvan gravürleri oyulmuştu. Köpek benzeri ve kertenkele benzeri yaratıkların tasvirleri.


Zoan...


/////****////


" Öyleyse neden senin düşmanınım? " Sonra kendi sorusunu yanıtlayarak nedenini anladı. Birini düşman ilan etmek, onlardan korkmak demekti. Ve onların dünyasına açılan geçidi açan Jungkook'sa ve ondan korkuyorlarsa, o zaman bu tek bir anlama gelebilirdi. " Çünkü portalı açtığım gibi kapatabilirim ve sizleri geri gönderebilirim. "


/////****/////


Eleanor, " Kanında hoşlanmadıkları bir şey vardı. " dedi.

" Merkür. " dedi Taehyung. " Kanındaki cıvayı tattılar. "

" Ama ondan sonra senin kanından ürktüler. " diye önerdi Jacques. " Kanının cıva koktuğunu bilmeden önce senin tarafından yenilmekten korkuyorlardı. "

" Onları öldürmenin başka bir yolu olduğunu biliyorlar. " diye bitirdi Jimin onun için. " Sadece bunun ne olduğunu bulmamız gerekiyor. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" JK! " Draco onu iki yanağından da öperek sıcak bir şekilde karşıladı. Draco 'nun Londra 'da, bir çatı katında bulunan dairesinde buluşmuşlardı. Zarif bir şekilde döşenmişti, ancak Jungkook bir evde olduğunu hissedemiyordu. Draco bir şekilde buraya uygun görünse de - her zamanki gibi siyah kot pantolonu, botları ve tasarımcı ceketini giymişti; sarı saçları mükemmel bir şekilde şekillendirilmişti; yakışıklı yüzüyle podyumdan yeni inmiş gibiydi - Seul 'deki evlerini tercih ederdi.


Draco gözleri ışıldayarak " Seni bu kadar mutlu görmekten nefret ediyorum. " dedi Taehyung'a. " Belirli bir İngiliz'in cazibesine kapılacağını umuyordum ama ne yazık ki, kalbin hala kökleriyle bir İskoç'a bağlı. "


Kaderi olan bir kalbin asla değişmeyeceğini çok iyi bilen Jungkook sadece güldü. Draco da muzip bir şekilde sırıttı, Rose ve Jimin 'in elini sıktı, kısa bir merhaba dedi ama kısa süre sonra yeniden Jungkook'a döndü. Taehyung aralarına girmekte gecikmedi. Belirginleşen İskoç aksanıyla, " Hala kocamla flört ettiğini görüyorum. " dedi. Dunadd 'daki hızlı molalarından sonra çok daha iyi bir ruh halindeydi. " Şimdiye kadar öğrendiğini düşünmüştüm. Boşuna İngilizler bilginleriyle tanınmıyorlar. "

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin