" Draco, bu Jungkook. " diye tanıttı. " Jungkook, Draco Malfoy Londra meclisinin başındaki kıdemlidir. "
Jungkook ekrana baktı. Draco 'nun zarif yüz hatları, soluk teni ve oldukça açık sarı saçları vardı. İlk izlenimi, adamın Tudor dönemi prens kıyafetleri giymesi gerektiğiydi. En fazla yirmi yaşında gösteriyordu ama Jungkook altta yatan kudretli ve vahşi doğayı daha da korkutucu yapanın, liderin masum bakışları olduğundan emindi. Londra 'da çok büyük bir rütbesi vardı ve Jungkook bunun iyi bir nedeni olduğundan şüphe duymuyordu.
////****////
" Jungkook, başarısız olmayacaksın. " diye yanıtladı Taehyung usulca. " Ne yapacağını bileceksin. Bunu hissedeceksin. Ve seni korumak için orada olacağız. "
////****////
Bogum başıyla onayladı. " Doğru, onlar Taehyung 'un en yakın arkadaşları ve sırdaşlarıdır. Uzun yıllardır ölçülemez bir güç üçlüsü oldular. Ama Jungkook, onun bu şekilde baktığı tek kişi sensin..." doğru kelimeleri arıyor gibi durakladı. "...uzun bir kıştan sonra bahar güneşinin sıcaklığını teninde hissediyor gibi. "
Gerçek şu ki Bogum 'un uysal, boyun eğen doğasının Taehyung'a asla yakışmadığını şimdi görebiliyordu. Taehyung gibi güçlü bir savaşçıya, ona meydan okuyacak, fiziksel, zihinsel ve duygusal bir eşitlik hissettirecek birine ihtiyacı vardı. Belki artık Bogum da bunu görebiliyordu.
////****////
Jimin aramayı kesti. " Draco 'nun görücüleri, Eleanor 'la aynı şeyi gördüklerini söylediler. Planlarımız değişti. Bu gece gitmiyoruz. " Odadaki herkese baktı. " Şimdi gidiyoruz. "
/////****////
Vampirin elini tuttu. " Buraya geldiğimin ikinci gününde sana dedim ki, kaderinde olmasaydım seni seçeceğimden emin değilim. Ama bilmelisin, Taehyung, yapardım. Seni seçerdim. "
Taehyung sanki içinden bir sıcaklık seli akıyormuş gibi gözlerini kapattı. " Ben de seni seçerdim."
Taehyung 'un lüks oturma odasının ortasında altı kişi, yüzleri dışa dönük kapalı bir çember oluşturmuş, her birinin elinde tahta bir kazık, karşılaşacakları her şeye hazır olarak durdu ve böylece Taehyung hepsini birden sıçrattı.
Bir savaş bölgesinin ortasına indiler.
Ses sağır ediciydi ama Jungkook 'un ilk fark ettiği kokuydu. Kokuşmuş ve iğrenç, kusmak istemesine neden olmuştu. Oda küçük ve tamamen karanlıktı. Tek görüşü ürkütücü bir şekilde yeşil karanlıktı ancak ilk saniyelerde ayrıntıları anlama yeteneği onu hayal kırıklığına uğratmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...