" Adı Tahani Shafiq. " dedi. " Yirmi yedi yaşında, ebeveynleri kayıp olduğunu yaklaşık beş buçuk yıl önce bildirmiş. Kahire Üniversitesi Tıp Araştırmaları fakültesinde çalışıyormuş ve çalışmaları kök hücre tedavisine odaklanıyormuş. "
" Yenilenme. " diye fısıldadı Taehyung. " Bu neden ölüleri canlandırma yeteneğine sahip olduğunu açıklıyor. "
" Evet. Üniversitedeki meslektaşları, çalışmalarının etik dışı olduğuna inanıyormuş. Bir kız kardeşini kanserden kaybetmiş ve bu yüzden uzun yıllar hayatını bu araştırmaya adamış..." Yazdıklarına baktı. "
" Kaybolmasından altı ay önce, iki erkek meslektaşını cinsel taciz nedeniyle Fakülte kuruluna resmi olarak şikayet etmiş. Polise verdiği raporlar aynıydı ve hastane kayıtları iddialarını destekliyor. Ama suçlamalar hiç yapılmamış. İki adam hiç sorgulanmamış bile. " Başını salladı. " İki adam da daha sonra cesetleri boşaltılmış ve parçalanmış halde bulunmuş. Polis raporlarına göre, her iki adam da hala hayattayken cinsel organlarına ve anal boşluğa korkunç yaralar yapılmış. "
/////****/////
" Osiris çok güçlü bir vampirdi. MÖ 2400 yıllarında Doğu 'nun çoğuna hükmetti. Bize söylenen, ölümden kaçma gücüne sahipti. Sadece vampirliğin ölümsüzlüğüne sahip değildi, aynı zamanda tenine hiçbir tahta kazık giremezdi ve güneş ışınları onu etkilemiyordu. "
" Bu nasıl mümkün olabilir? "
" Kimse bilmiyor. Bu onun hediyesiydi, yeteneğiydi. Olağandışı bir cilde sahip olduğu söyleniyor. Geçilmez. "
Jungkook gördüğü Osiris resimlerini hatırladı. " Her zaman yeşil bir cilde sahip olarak hiyerogliflerle çizilmişti ."
" Evet, bu yüzden olmalı. "
/////****/////
" Kalbime ihtiyacı olduğunu mu düşünüyorsun? " diye sordu Jungkook büyümüş gözlerle. " Bu yüzden mi Anahtar benim? Osiris'i geri getirmek için kalbime mi ihtiyacı var? "
" Anubis, Osiris 'in kalbini çıkardı. " dedi Taehyung. " Tarihçilerin haklı olduğu tek gerçeklerden biri bu. Eksik olan tek kritik bileşendir, bu yüzden anahtarın o bileşen olduğunu düşünüyorum. "
/////*****/////
Taehyung ellerini yüzüne bastırdı. " Kilim mi ort, kilim mi ort. " diye fısıldadı defalarca. Ne anlama geldiğine dair hiçbir fikri olmamasına rağmen, bir şekilde onu sakinleşitiriyordu. Taehyung yanağını yanağına bastırdı. Gözleri kapalıydı. " Sàbhailtcachd, m'cridhe. "
Rose " Nerede olduğumuzu biliyorlar. " dedi. " Taehyung, onu almalısın. Sadece bir saat kadar. Şu anda burada olmazsa daha güvenli olur. "
*********************************
"İndikleri" yer karanlık, rüzgarlı, sisli ve soğuktu. Jungkook sıçramanın ardından silkindi ve Taehyung'u bırakmak istemese de bıraktı. " İyi misin? " diye sordu vampir hemen.
" Evet. "
" Hala titriyorsun. " diye fısıldadı Taehyung.
" Cehennem gibi bir gündü. Ve aslına bakarsan donuyorum. "
Taehyung onun ceketinin düğmelerini teker teker kapatırken " Eldiven giymeni de önermeliydim, üzgünüm. " diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...