" Ve Giza 'nın üç ana piramidi bu yeraltı tünelleriyle bağlantılı değil mi? " diye sordu Jungkook haritalara tekrar bakarak.
" Birbirine değil, hayır. " dedi Bes. " En azından vampir ya da insanlar tarafından belgelendiği kadarıyla. "
jungkook bir an daha düşündü. " Öyle olsalardı daha mantıklı olurdu. "
////****////
Belirlediği şey, tüm firavunların tanrı olmadığı, tüm tanrıların vampir olmadığıydı. Bununla birlikte, Eski Mısır'ın en kötü şöhretli vampirleri, zamanında binlerce insanı yok eden, " vampir tanrıları " olarak kabul edilenler Osiris, Anubis, Isis, Ra ve Ammit'ti.
Osiris listelerindeki ilk vampirdi. Çok iyi bir sebeple ölülerin tanrısı olarak bilinen, aralarında en kötü nam salmış vampirdi.
Anubis, Osiris 'in kalbini çıkaran, mumyalayan ve onu öbür dünyaya gönderen vampirdi.
Jungkook, Keket'in İsis'i geri döndürmesinin daha mantıklı olduğunu düşünüyordu. Birincisi, kadındı ve cinsel bir tehdit değildi. Bazıları tarafından iddia edildiği gibi Isis, Anubis ile birlikte Osiris 'in ölümünden ve birçok geri gelmesinden kısmen sorumluydu. Sık sık kanatlarla tasvir edilirdi ve Jungkook vampir yeteneğinin uçma yeteneği olup olmadığını merak etti.
Sonra bir de Ra vardı. Garip olan güneş tanrısı olmasıydı. Çünkü bir vampir olarak asla gün ışığını göremezdi. Hiyerogliflerin çoğunda, kafasında yemek tabağı büyüklüğünde yuvarlak bir disk olduğu ve ayrıca bir Ankh tuttuğu gösterilirdi. Tam olarak nereye gömüldüğü de dahil olmak üzere onun hakkında çok az şey biliniyordu.
Ammit, milyonlarca insanı yiyip bitiren ve ilahi intikamıyla tanınan, özellikle kötü bir vampirdi.
/////****/////" Ne demek istiyorsun? " diye sordu Taehyung giderek derinleşen sesiyle.
" Eğer bir seçim yapılacaksa, dünyayı kurtarmakla beni kurtarmak arasında, o zaman..."
" Hayır! " diye bağırdı Taehyung.
Jungkook elini vampirin koluna koydu. " Lütfen, bunu neden söylediğimi anlamaya çalış-"
Taehyung kanepeden fırladı; öfkesi ani ve şaşırtıcıydı. " Bana ölümünü hoş görmem gerektiğini söyleme! Ya da bu kavramı anlayabilirmişim gibi, seni kendi ellerimle öldürebileceğimi söyleme! Aklını mı kaçırdın? Kaderin ne demek olduğunun farkında mısın Jungkook? " Elleri iki yanında yumruk halini almıştı.
" Bilmiyor musun? Bir kader ortağının ölümü, diğerinin de ölümüdür. "" Bilmiyor musun? Bir kader ortağının ölümü, diğerinin de ölümüdür. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...