" Ailig, insanlığın savunucusu demektir, değil mi? " diye sordu Rose. " Yani birisi, sen doğmadan önce bile anahtarın sen olduğunu biliyor muydu? "
Jimin sözünü kesti. " Geçmişini okuduğumda hiçbir şey görmedim. Babası ve baba tarafından dedesi, büyükannesi, evet. Onları görebildim ama ondan sonraki atalarını aradığımda hiç yoktu. "
////****////
" Anahtarın iyi olmadığını görüyorum. Düşmüş ve hasta. " dedi nazikçe. " Onu kurtarmak çok zaman alacak ama yaşayacak. "
Eleanor başını salladı. " Biraz oturup konsantre olayım. " Sanki çok iyi görüyormuş gibi doğrudan kanepeye yürüdü ve oturdu. Derin bir nefes aldı ve gözlerini kapattı. Neredeyse meditasyon yapıyor gibiydi. Başı biraz sallanırken odadaki ayakta duran dört kişi ona bakıp bekledi. " Dört bölüm var. " dedi Eleanor. " Beşinciyi bekliyor. " Gözlerini açtı. " Anahtarı bekliyor. Geleceğini biliyor. "
Eleanor tekrar gözlerini kapattı ve bir an sessiz kaldı. Derin bir nefes aldı ve gözleri hızla açıldı. " Bir taş var. Anladım. Bu bir taş levha. Üzerinde yazıtlar ve içine desenli bir labirent var. İyi korunuyor. " Hızla başını salladı. " Jungkook'un düşeceği yer orası. "
////****////
" Kıdemli, eğer başka bir müzeye gidecek olursanız," diye önerdi Eleanor. " Herhangi bir komplikasyon öngörmüyorum. Sadece cevaplar. "
" Pekala. " dedi Taehyung, " Seçeceğimiz yerin akşamla sınırlı olduğunu düşünürsek, bana çok az seçenek bırakıyorsun. " Telefonunu çıkardı, bazı tuşlara bastı ve kulağına götürdü.
" Draco? Eski dostum. Gece saat 4:00'te British Museum'da güvenlik nasıldır? "
Taehyung arkadaşıyla British Museum 'da buluşmak için düzenlemeler yaparken, Jimin kendisini ve Rose'u tahta ok ve kazıklarla silahlandırmıştı. Kole ise konu sıçramayı içeriyorsa hiçbir yere gitmeyeceğini ilan ederek kenara çekilmişti. Eleanor gibi Jacques da onunla kalacaktı. Jungkook babasının büyük olasılıkla yatağa geri döneceğini biliyordu. Aslında babasının gerçekten dinlenmeye ihtiyacı varmış göründüğünü fark etmişti. Yorgun, yıpranmış ve endişeli görünüyordu. " Güvende ol. " Sıçramalarından önce babasının tek söylediği buydu.
Bir saatten az bir sürede üçüncü ülkesine giden Jungkook, kendisini British Museum 'un içinde buldu. Sadece güvenlik aydınlatmasıyla aydınlatılıyordu, oda çok büyüktü ve yüksek cam tavanlıydı. Yuvarlak odanın her iki tarafını saran merdivenler de dahil olmak üzere her şey mermer ve fayanstı. Büyük Avlu 'ya inmişlerdi ve Draco, onun daha önce tanışmadığı iki vampirle birlikte onları sıcak gülümsemelerle karşıladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...