" Düşünebileceğin sebeplerden dolayı değil. Eski vampirler, hayata geri döndürülememeleri için mumyalanmışlardı. "
" Bir insan hayatına mı? Yoksa bir vampir hayatı mı? "
" Vampir. Vampirleri insan durumundan dönüştürme süreci tersine çevrilemez. "
" Ama vampirler ölebilir. " dedi Jungkook. " O adamı gördüm... toza dönüştü! Uzman değilim ama bana oldukça ölü göründü. "
Taehyung ona gülümsedi. " Evet, vampirler üç şekilde ölebilir. Tahta kazık veya mermi, senin de şahit olduğun gibi, mermi nispeten yeni bir gelişme olsa da. Güneş ışığı, anında olmasa da bir vampiri öldürür. Ultraviyole ışığın cilde nüfuz etmesi ve kalbi delmesi beş saniye kadar sürebilir. Bir de binlerce yıldır kullanılmayan bir süreç olan mumyalama var. "
" Piramitler onların mezarları, bu kadarı doğru. Ancak tarihçiler bir gerçek hakkında yanıldılar: Bir metre kalınlığındaki taş duvarlar ve mühürlü odalar insanları dışarıda tutmak için değildi. "
Jungkook sözlerini tamamladı. " Vampirleri içeride tutmak içindi. "
////****////
Jungkook 'un babası olduğu kolayca anlaşılabilecek bir adam içeride duruyordu; yaş farkına rağmen birbirlerine benziyorlardı. Babası yaşlıydı ama hemen hemen aynı boydaydılar. Sadece babası tipik bir İskoç gibi kızılımsı koyu renk saçlara sahipti.
Jungkook 'un oturma odasına girmesini bu yüzden engellediğini fark etti Taehyung. Onu gün ışığından koruyordu. Jungkook perdeleri iyice çektiğinde ve oda güneş ışığı almadığında, odaya girdi.
" Baba," dedi Jungkook " Seni biriyle tanıştırmak istiyorum. "
Babası hala Taehyung'a bakıyordu ve sonunda başını salladı. " Kim olduğunu biliyorum. "
Taehyung ne demek istediğinden emin olamayarak adamın bakışlarına karşılık verdi. Jungkook 'un da kafası karışmıştı, babasına doğru yürüdü ve " Ne demek istiyorsun? " diye sordu. " Diğer polislerin sana gösterdiği kayboluşumu gösteren görüntülerde mi onu gördün? "
Jungkook 'un babası başını salladı. " Evet. " dedi gözlerini Taehyung 'dan ayırmadı. " Ama seni tanıdığım yer orası değil. " Ayağa kalkıp vampire doğru elini uzattı. " Adım Kole. Ne zaman geleceksin diye merak ediyordum. Sen Taehyung'sun, değil mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...