Taehyung 'la bir kez departmanının ofis alanında ve bir kez de departmanın silah deposunda CCTV 'ye kaydedilen kaybolma eylemlerinin YouTube'a sızdırılmış olması, nispeten sessiz ve fark edilmeden ortadan kaybolmasını imkansız hale getirmişti.
Görüntüler viral olmuştu. Dünya çapında haber manşetlerine çıkmışlardı ve onu internette bir sansasyon haline getirmişti. Bazıları bunu bir aldatmaca olarak nitelendirmişlerdi. Diğerleri ise olduğu gibi nitelendirmişlerdi.
Kuantum sıçraması.
////****////
" Güneş onun kanından doğar. " dedi yeniden. " Bir taştan kan. Bir kandan taş. " Jorge bir an sessiz kaldı, gözleri hala kapalıydı ama hareket ediyordu. " Çok fazla soru. Bir taştan kan. " Jorge yukarı baktığında gözleri siyahtı. Jungkook 'un kanı dondu.
Şimdi çocuğun sesi farklıydı ve sanki ele geçirilmiş gibi konuşuyordu. " Kırmızı el, mavi ay, gümüş nehir, dünya canlanacak. Taştan kan, kandan taş. O zaten dirildi, o dirildi, cevap taşlarda. Taştan kan, kandan taş. "
Taehyung " Anahtarın ne yapması gerekiyor? " diye sordu çocuğu ürkütmemeye çalışarak.
" Mavi ay, gümüş nehir, taştan kan. Onu gözlerinle bulamayacaksın. " Sanki içini görüyormuş gibi Jungkook'a baktı. " Evet, anahtar aracılığıyla. Anahtar aracılığıyla. "
Jungkook koşu bandında yürüyerek yavaşlamaya başladı. " Onlarla konuştun mu? "
Taehyung başıyla onayladı. " Evet. Bir saat sonra dönecekler. Yani hazır olduğunda gidebiliriz. "
Jungkook yüzünü sildi ve koşu bandından indi. " Sadece duş alacağım. Biliyorsun, bana yardım edersen iki kat daha hızlı olur. "
Taehyung güldü. " İki kat daha uzun sürer. Niyetinin ne olduğunu biliyorum. "
Vampirin yanından geçerken sırıttı ve havluyu kıçına doğru savurdu. Ardından insan hızının el verdiği hızla kaçtı ve Taehyung onu kovaladı. Bu ikisinin duşta sabunlu gülüşmeleriyle sona erdi, bu da yatakta daha fazla oyalanmalarına yol açtı, bu da tabii ki Jimin ve Rose'u almak için geç kalmalarıyla sonuçlandı.
Tokyo 'daki evin küçük oturma odasına girdiklerinde hala el eleydiler ve gülümsüyorlardı. Burası Taehyung 'un evlerinden biriydi. Üç tane vardı. Japonya 'da bir evi, Londra 'da bir dairesi ve Jungkook 'un artık evim dediği Seul 'deki dairesi. Ancak her zaman Japonya 'daki evinin daha çok Jimin için olduğunu varsayıyordu. Daha önce Jimin'i huzur içinde iyileşebilmesi için buraya getirdiklerinde evi görmüştü. Mısır 'da Kraliçe Keket'e karşı verdikleri savaşta güneş ışığına maruz kalmıştı ve neredeyse ölecekti. Onu kurtaran kanı olmuştu. Jimin ve Rose Japonya 'ya geleli neredeyse sekiz hafta olmuştu ve Taehyung pek konuşmasa da arkadaşlarını özlediğini biliyordu. Uzun zamandır sekiz haftanın tamamını ayrı geçirmediklerini söylemişti. Bir vampirin "uzun zaman" versiyonunun birkaç yüz yıl olduğunu tahmin ettiği için, bu Taehyung 'un onları görme heyecanını açıklıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanficDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...