25. Bölüm

524 68 111
                                    

Taehyung bir anda Gautier 'in önüne sıçradı ve onu boğazından yakaladı. " Zoan'ı nasıl yendin? Devrimde onları nasıl yendin? "


Jungkook elini onun omzuna koydu. " Bırak. Bunu nasıl yaptığını zihninde gördüm. "


Jimin homurdandı. " Ateş püskürten lycan'ın haçları pek umursayacağını sanmıyorum. "


" Onları kazıklamak için. " dedi Jungkook. " Bunu Gautier 'in zihninde gördüm. Paris 'teki birçok Zoan'ı bu şekilde öldürmüş. Diğerlerini taşa çeviren bir duvarcı varmış ama haçı kılıç gibi tutup göğüslerini delersen öldürülebiliyorlarmış. "


////****////


Viviana gülümsedi. " Çünkü bu çizgiler gezegenlerin göksel yollarını tasvir ediyor. " dedi basitçe. " Aziz Peter, gezegenlerin keşfedilmediği bir zamanda yaşadığı için bunun önemini anlayamazdı. "


Jungkook başını salladı. Hepsi bir araya geliyordu.


" Öyleyse dokuz gezegen bu oluşumu oluşturduğunda yarattığı üçgen bir tür ters piramit oluşturacak. Portalı açan da bu. "


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jungkook görüntüyü zihninde canlandırdı ve çevresindekilerle paylaştı. Rahip ona baktı. " Bu sihir numaralarını nasıl yapıyorsun? "


Jungkook tek omzunu silkti. " Gerçekten bilmiyoruz. Birçok hediyem var. Sihir değiller ve aslında, gerçekten hediye de değiller. Eğer mümkün olsaydı hepsini geri verirdim. "


Bu, etrafındaki vampirlerin ona, sanki böyle bir şey söylediğine inanamıyormuş gibi birkaç bakış atmasına neden oldu. Taehyung elini sırtına koydu, anahtarın tek istediği şeyin bir normallik duygusu olduğunu çok iyi biliyordu. Usulca, " Eve gitmeliyiz, m'cridhe. " dedi.


Jungkook arkadaşlarına baktı. " Benito, Viviana, lütfen bizimle gelir misiniz? Ne zaman isterseniz sizi Roma 'ya geri getirebilirim ama gezegenlerle ilgili şeyleri halletmek için yardımınıza ihtiyacım olabilir. "


Viviana başını eğdi. " Bu bir onur olur. " Sonra masanın üzerindeki kitaba baktı. " Buna ihtiyacımız olabilir. "


Gänsen itiraz etmeye başladı ama Jungkook eski kitabı aldı. " Hayır, aslı burada kalmalı. " Gänsen rahatlayarak yere yığıldı. " Ama bir kopyasını alabilirim. " Bir elinde kitabı tutarken diğer elinde bir kopyasının görünmesini sağladı. Gänsen 'in ağzı açık kalmıştı.  " Çoğaltma ya da kopyalama yeteneğine de sahibim ve açıkçası bazı yeteneklerin avantajları var. "

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin