" Evet. Birlikte olmak kaderinizde var. O senin kaderindeki eşin. " diye açıkladı Rose. " Jimin ve ben gibi. Bir bütünün iki yarısı. Bu bilinçli bir karar değil Jungkook. Taehyung buna ionndrainn cridhe adını verdi ve bu çok yakın bir tanım. Kalbin özlemi, ama bu gerçekten kalp meselesi de değil. Bu, ruhunun parçası olan bir şey. "
/////****/////
" Ah, sana bunu göstermeyi unuttum. " dedi elini uzatarak. Avucunda küçük tahta mermi vardı. " Cebimdeydi ve bunca şeyin arasında orada olduğunu unutmuşum. Toza dönüşen vampirin küllerinin içinde buldum. Sanırım onu öldüren buydu..."
Jungkook 'un sözleri, üç vampirin de oldukları yerde donmasına neden olmuştu. Gözleri kocaman açılmış halde eline baktılar.
Jimin 'in sesi ürkütücü bir şekilde sakindi. " Bu alıç. "
Taehyung başını salladı. Bunun ne anlama geldiğini biliyordu. " İliryalılar burada. "
/////****/////
" Mısırlılar, İliryalılar, İnkalar, Mayalar ve Aztekler, hatta Çinliler ve Nijeryalılar hakkında öğrendiklerini hatırlamanı istiyorum. Her biri yüzyıllar boyunca birbirlerinden binlerce mil uzakta yaşadılar, ancak açıklanamaz bir şekilde bağlantılılar. "
Jungkook bir an için sessiz kaldı, zihninde görüntüler ve bilgiler yanıp sönüyor, her kültür hakkında bir profil oluşturuyordu. Ne olduğunu anlayınca gözleri şaşkınlıkla Taehyung'a çevrildi.
" Piramitler. "
Taehyhung başını salladı. " Ve? "
Jungkook 'un omurgasından soğuk bir ürperti geçti. " Ve hepsi ölülerini mumyaladılar. "
Taehyung gülümsemeden edemedi, göğsü gururla kaplanmıştı. Jungkook ise dehşete düşmüş görünüyordu.
" Bu ne anlama geliyor? " diye sordu Jungkook. " Mumyalama. Bu neden önemli? Ölüleri ahiret için korumaktı, değil mi? "
Taehyung başını salladı. " Tarihçiler buna inanmanızı istedi, ama hayır. Mumyalama ne sürecidir Jungkook? "
" Kanı boşaltmak..." Jungkook cevap vermeye başladı. Sonra fısıldadı. " Oh..."
" Düşünebileceğin sebeplerden dolayı değil. Eski vampirler, hayata geri döndürülememeleri için mumyalanmışlardı. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...