5. Bölüm

1.4K 171 119
                                    

" Tam olarak sen olduğunu bilmiyorduk. Bunun sadece soyumuzla alakalı olduğunu biliyorduk. Kim olduğumuz. Bu... önemli. Neden ve ne için olduğunu bilmiyoruz. Ama annen-"


" Annem öldü! " diye tısladı Jungkook. " Bunu bana sen söyledin. "


" Evet öldü. Sen daha bebekken. Onu bazı kötü vampirler öldürdü Jungkook. Seni korurken öldü. " dedi Kole.


////****////


" Bildiğin gibi biz MacAidan klanından geliyoruz. Mac ne demektir biliyor musun? "


Jungkook " Oğlu. " diye yanıtladı.


Kole gözlerini vampirden ayırmamıştı. " Aidan'ın Oğlu' nun anlamına bak. "


Taehyung sayfayı çevirdi ve bulana kadar Galce tanım listelerini taradı. Bulduğu anda olduğu yerde donup kalmıştı.


Anahtar.


" Benim adım... " dedi Kole usulca. " Kole. K ile, C ile değil. Anahtarın Bekçisi anlamına gelir. "


Taehyung yavaşça başını kaldırdı, mavi gözleri Kole'unkilerle buluştu. Yaşlı adam güçlükle yutkundu. " Jungkook' un adını biz seçmedik. O doğmadan önceki gün, aynı gece annesi ve ben aynı rüyayı gördük. İkimize de adının ne olacağı söylendi. "


" Bunu bana hiç söylememiştin. " dedi Jungkook.


" Bunu kimseye söylemedik. " diye yanıtladı babası. Sonra dönüp Taehyung'a baktı. " Gerçek adı: Ailig. "


" Neden? " diye sordu Jungkook. " Bunun anlamı ne? "


Kole ona cevap verdi. " Ailig, İnsanlığın Savunucusu demektir. Adın kelimenin tam anlamıyla İnsanlığın Savunucusu anlamına geliyor; yani Anahtar. "


Taehyung yavaşça " Anahtar hakkında bilgi aramamıza gerek yok artık Jungkook. " dedi. " Bu yüzden takip edildin, bu yüzden korundun. Çünkü Anahtar sensin. "

////****////


Taehyung dikkatini yeniden kahin vampire çevirdi. " Eleanor, ne gördün? "


" Ailig'i taş duvarlı karanlık koridorlarda koşarken gördüm. Yerde kum vardı ve havanın solunması zordu-"

Taehyung onun sözünü kesti. " Mısır'da mıydı? "


" Hiyeroglif parıltıları dışında hiçbir referans noktası yok, ama öyle olduğuna inanıyorum, evet. " diye yanıtladı.


" Onu dövüşürken gördüm. " diye devam etti Eleanor. " Çok vardı. Bu gerçekten bir savaş Kıdemli. Bildiğimiz her şeyi değiştiren türden. "


Taehyung bir nefesle tısladı. " Savaşıyor mu? Ben onunla mıyım? "


Cevabı kısa ve anında oldu. " Her zaman. "


" O bir..." Gözleri kahinle onun arasında gidip geldi. " Hala bir insan mı? Savaşırken yani. İnsan mı yoksa vampir mi? "


" İnsan. " diye yanıtladı. " Nedenini anlamıyorum ama insan olması gerekiyor kıdemli. " Biraz başını salladı. " Nedenleri veya nasılları görmüyorum, sadece olanı görüyorum. Anahtar insan kalmalı. "


" Başka bir şey göremiyorum. Sadece Anahtarın kalbe ihtiyacı var. Sanırım gelecek olanla yüzleşmek için cesaret ve irade gücüne. "


////****////


" Başarıya yakın. Belirli bir yeteneğe sahip bir vampir edinmişler. " Bes sertçe yutkundu. " Ölüleri diriltebiliyor. " Bes sertçe yutkundu. " Bir söylentiye göre Kıdemliler, içlerinden en kötüsünü geri getirmek istiyor. "

KEY - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin