Taehyung kaşlarını çattı. " Daha önce bir düşüncem vardı ve şimdi bir doğruluk payı olup olmadığını merak ediyorum. Incubi'ye bakmamız mümkün mü? "
Jimin' in kaşları o kadar çatılmıştı ki neredeyse birleşiyordu. " Ne? "
" Isırmadan eşleşme yeteneği... Düşünüyorum da-"
" Tae hayır. " dedi Rose ayağa kalkarak. Yanına gitti ve elini koluna koydu. " Bu durum öyle değil. Aranızdaki şey bir manipülasyon değil, zorlama değil, kader. "
" Bunu biliyorum. " diye yanıtladı Taehyung nazikçe. " Ama tüm olasılıklara bakıyorsak, objektif olacaksak, böyle şeyleri incelemek bizim çıkarımıza değil mi? "
/////*****/////
" Senin için önemli bir şey olmalı, ama hayır, üzgünüm. Sadece kaderinde büyük şeyler olduğunu biliyorum. Bu onun soyundaymış. Tüm bildiğim bu. "
/////****/////
" Cengiz Han bir manipülatör olabilir mi? " diye tekrar sordu Jungkook. Ayağa kalktı, beyaz tahtaya yürüdü ve Cengiz Han adıyla 'Manipülatör' yazdı.
Jungkook hepsini göstermek için dizüstü bilgisayarı çevirdi. Ekranda Li Dağı vardı. Çin'in Shaanxi eyaletinin yeşil tarlalarında görünüşte zararsız görünen ağaçlarla kaplı bir tepe. " Li Dağı. " dedi. " Li Dağı bir piramitti. Şimdi bir tepe gibi görünüyor ama iki bin yıl önce bir piramitti. Mısırlılar gibi taştan yapsalardı bugün hala ayakta olacaktı. Kahrolası bir piramit, Mısırlıların yaptığı her şeyden daha büyük. Bir mezarı falan var. "
Taehyung ona baktı. " Tabii ki. Ve Jorge 'nin yeryüzünün canlanmasına yaptığı gönderme, Dünya, volkanlar veya depremlerle ilgili değildi. Topraktan bahsediyordu, Terra'da olduğu gibi. "
Jungkook 'un rengi soldu. " Pişmiş toprak. "
" Pişmiş Toprak Ordusu. " diye fısıldadı Jimin.
Jungkook bilinçsizce başını salladı. " Terracotta Ordusu canlanacak. "
" Bana söylemek istediğiniz başka bir şey var mı? " diye sordu Jungkook. " Tarihte vampir olan ünlü insanların üzerinden geçtik, peki ya toprağa gömülü vampir orduları? Başka var mı? Mısırlılar, şimdi de Çinliler. Bilmem gereken başka kimse var mı? "
" Eh, Tenochtitlan piramitlerinde Aztekler var. " dedi Taehyung.
" Ve- " dedi Rose " Meksika 'daki Cholula piramidinin dünyadaki en büyük piramitlerden biri olmasının bir nedeni var..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...