Mumyaladığı kişilerin kalplerini tartan tanrı Anubis'i terazi tutarken gördü. Yeşil tenli tanrı Osiris'i gördü, güneşin güçlerine karşı bağışıklığı vardı, elinde bir sopa ve döven taşıyordu.
Güneş.Güneş tanrısı Ra'yı gördü.
Güneş.
Ra 'nın tuttuğu şeyi gördü...
////****////
Tahta kurşun, kurşun geçirmez yeleğine isabet etti ve yere düştü. Bogum kocaman gülümseyerek yukarı baktı. Taehyung 'un hayatını kurtarmak için içgüdüsel olarak hareket etmişti, ancak bu onu hazırlıksız bir açıda bırakmıştı ve bu sefer sol kolunun altından bir kurşun isabet etti.
Sanki zaman Jungkook 'un gözlerinin önünde durmuş gibiydi. Bogum toz olup gitmeden önce yüzünde bir şaşkınlık ifadesi belirdi.
////****////
Bir değil, ikisi de...
Ama insan olarak kalması gereken kalbi değildi. Kanıydı.
Jungkook 'un kanı, Ra 'yı geri getirmek için gereken anahtardı. Babası bile ona özel olanın kanı olduğunu söylemişti.
Osiris'i tekrar öldürecek olan Anubis değildi. Hepsini öldürecek olan Ra 'ydı.
////****////Kesik elini kaldırdı, avucunda kan birikinceye kadar gerip kesiği daha çok yırttı ve sonra elini Jimin 'in ağzına koydu. " Beslenmesi gerekiyor. " dedi. " İyileşmesine yardımcı olacak ."
İlk başta kan sadece Jimin 'in ağzına aktı ama birkaç saniye sonra emmeye başladı.
/////****/////
" Mısır'a geri dönmeliyiz. " dedi Jungkook.
Taehyung gözlerini kırpıştırdı. " Ne için? "
" Düzgün yapıldığından emin olmak için. Kraliçenin davasını üstlenecek başıboş kimse kalmamalı. Bugün bitmeli. "
Tamamen karanlık alana geri geldiklerinde Taehyung hala homurdanıyordu, ama tanıdık kokuşmuş hava, Galeri'ye döndüklerini söylüyordu. Ayrıca sadece sessizlik vardı.
" Lanet, gözlüğümü unutmuşum. Göremiyorum. " diye fısıldadı Jungkook.
" Oda boş. " diye yanıtladı Taehyung ama elini tuttu ve onu birkaç adım öteye götürdü. " Sırt çantan. "
Ona sırt çantasını verdi. Jungkook hemen fermuarı buldu ve peşinde olduğu şeyi bulana kadar çantayı karıştırdı. Sırt çantasını taktı, çantasından çıkardığı el fenerini uzattı ve odaya tuttu. Oda, tıpkı Taehyung 'un dediği gibi, zeminin çoğunu kaplayan kararmış kum yığınları ve pisliğin arasında umursamadan duran kan lekeli güneş diski dışında boştu. Jungkook onu aldı ve sırt çantasının içine kaydırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KEY - Taekook
FanfictionDedektif Jeon Jungkook, tuhaflıklarla her zaman içli dışlı olmuştur. Sonuçta, hayatı açıklanamayan bir dizi tuhaf olaylarla dolu. Ancak yaralı bir adam, şifreli bir konuşmadan sonra gözlerinin önünde toza dönüştüğünde, tuhaflığa bakışı sonsuza dek d...