V bazénu jsem nebyl ani jednou. Táta mě do vody tahal a máma se tomu smála. Já se hlavně modlil aby to neviděl Clay a jeho kamarádi.„Půjdeme na chvíli do té kavárny, počkej tady ano?" řekl táta když si vytahoval peníze z peněženky. Přikývl jsem, a díval jsem se jak jdou pryč.
„Ještě jsem tě neviděl ve vodě," nadskočil jsem když někdo promluvil vedle mě. Hned jsem se setkal se zelenými oči. Začal jsem cítit jak se moje tváře červenají do červené barvy.
„Promiň jestli jsem tě překvapil." podrbal se na zátylku, a podíval se na bazén. Kde jeho kamarádi dělali blbosti. Pak se podíval zpátky na mě.
„Chceš jít s námi? Můžu tě seznámit s klukama." chvíli jsem přemýšlel, než jsem kývl a postavil jsem se. Clay se na mě usmál, a my jsme šli ke klukům.
„Hej! Nejsi to ty ten kluk, se kterým Clay mluvil dneska u toho baru?" podíval jsem se na menšího kluka se kšiltovkou a delšími vlasy. Přikývl jsem, a dále jsem si hrál s mými prsty na rukách.
„Jsem Nick," představil se a usmál se na mě, „tohle je Darryl, Zak," ukázal na kluky kteří leželi na dece, „a tam je Wilbur, Alex a Karl." dokončil jména, a znovu se podíval na mě, nadzvedl jsem jedno obočí.
„Není vás nějak moc?" zasmál jsem se a Nick se zahihňal ale přikývl.
„Jdete do vody?" zeptal se Karl, který přišel k nám. Zamával mi, a já jemu. Pak se znovu otočil na Nick. Všichni přikývli a já nakonec taky. Stejnak bych se měl aspoň trošku osvěžit.
„Jestli nechceš jít nemusíš, nikdo ti nebrání." zašeptal vedle mě Clay, který se na mě díval, byl blízko. Zatřepal jsem hlavou, a pousmál jsem se.
„Ne, to je v pohodě," podíval jsem se na naše lehátka, jestli tam nejsou rodiče. Naštěstí pořád byli v té menší kavárně.
Byl jsem ve vodě jen po pas, a dál se mi nechtělo jít. Studilo to. Měl jsem zkřížené ruce na hrudi, abych se aspoň trošku zahřál, stejnak to nepomáhalo. Všichni byli už ve vodě, až na mě. Cítil jsem se trapně.
„No tak, George. Nic se nestane, bude ti zima hned na začátku ale pak se zahřeješ když budeš ve vodě." zasmál se Clay, který byl přede mnou. Ještě sejít jeden schod, a budu celý ve vodě. Ale když je to studené, jde to těžce.
„Tak to uděláme jinak," zamumlal Clay, ale pořád jsem ho slyšel. Nadzvedl jsem obočí ale než jsem stihl něco říct byl jsem ve vodě, kvůli Clay který mě tu zatáhl. Zalapal jsem po dechu a Clay se smál. Ale pořád měl ruce kolem mě. Bouchl jsem ho do ramena.
„To nebylo od tebe zrovna pěkné," protočil jsem očima s úsměvem. Clay se naposledy zahihňal. A pustil mě. Škoda.
„Aspoň že už jsi ve vodě," ušklíbl se, a upravil mi vlasy které mi spadly do očí. Zase jsem se začervenal.
„Hej! Půjdeme ještě dneska na pláž?" objevil se vedle nás Alex, který se usmíval od ucha k uchu.
Clay přikývl, „Pokud bude někdo z nás jít tak jo," odpověděl s úsměvem. Karl se objevil hned vedle Alex.
„Půjdeš taky George?" naklonil hlavu trošku na stranu, a nadzvedl obočí.
Chvíli jsem přemýšlel než jsem přikývl, myslím že mým rodičům to vadit nebude. Clay se na mě usmál, i když jsem to nemohl vidět.
———————————————————
Words:557Darryl- Bad
Zak- Skeppy
Alex- Quackity
Kdo by nevěděl :)Jinak zítra jedu do Londýna, takže do neděle nebudu aktivní :] ily.
ČTEŠ
Holiday love /Dnf/ ✓
FanfictionFlorida, jako letní dovolená, je úžasný nápad. George, společně se svými rodiči poletí na Floridu na deset dní. Barista, pracuje v baru u pláže. George si ho všimne hned první den, ale to nevěděl že barista si ho všimne taky. Nový kamarádi a možn...