„Takže si vlastně, celý ty dva dny nic nedělal, ale jen si prozkoumával město s tvými rodiči?" Clay nadzvedl obočí, a vrátil se k činnosti kterou dělal. Což bylo utírání baru, bylo asi pět minut po osmé hodině, když se Clay chystal domů.Přikývl jsem, když jsem se na něho dále koukal, „Jo," odmlčel jsem se, „a, ty tady bydlíš nebo bydlíš někde jinde?" zeptal jsem se.
Clay sklidil hadru, a do ruky si vzal svojí tašku s věcmi, chvíli bylo ticho, než odešel menšími dvířky za mnou. Naznačil hlavou ať k němu jdu.
„Ne vlastně ne, tady spíš jezdíme na léto když tady jezdí turisti a všichni. Jinak bydlím asi o pár kilometrů dále." odpověděl mi, když už jsem stál vedle něho. Slunce zalézalo, takže se nad oceánem objevil krásný západ slunce.
Letní vánek, který byl teplý ale stále, se občas našlo místo kde byl studený. Musel jsem se usmát, už jen pět dní. Ale nevěděl jsem, jestli mám být rád nebo ne. Každým dnem se vše zkracuje, tím pádem o tom přemýšlím více, a nervozita se ve mně udržuje.
——
Sixth day.Nick:)
V JEDNU U PLÁŽE BITCHESAlex:))
Podle toho jakou pláž myslíš je jich tu hodněNick:)
Zapoj mozek zas tak blbý nejsiDarryl:)
Dnes nemůžu, jedu s mámou pryč :<Zak:p
Tak to nejduNick:)
Boring.
Tak Wilbur, Clay, Gogs, KARLKarl:))
JDUNick:)
ANOWilbur:p
Alex, my jdeme do kina idiote tak co dělášAlex:))
AjoNick:)
A ti dva jako coKarl:)
Beztak se někde za rohem líbajíDream<3
Stfu my jdemeNick:)
Clay je v pohodě přiznat, že nemáš bitches :(Dream<3
Mám svojí jednu bitch——
12:08Jedl jsem cereálie, a u toho jsem měl mobil v ruce. A stále zíral na poslední zprávu, kterou Clay napsal. Tím myslí co? Polkl jsem a pro teď, jsem se to snažil ignorovat.
„George, když jíš nebuď na mobilu, měl by sis pospíšit." čas ubíhá tak, že jsem si ani neuvědomil jak dlouho jsem seděl u stolu.
Židli jsem odhodil, a nohy mě znovu vedly do hotelového pokoje. Kurva, kurva. Hodil jsem na sebe oblečení které jsem našel hned přes sebou, dneska bylo venku chladněji, nemohl jsem si zapomenout mikinu, která ležela na posteli jako kdyby čekala abych si jí vzal. Dream mikina.
Pokrčil jsem rameny a mikinu, jsem si hodil přes sebe. Cítil jsem neznámou vůni, ale tu jsem pro teď znova ignoroval.
12:43
Byl jsem v koupelně, když mi začal zvonit telefon. můj zubní kartáček byl v mých ústech, ale stále jsem přijmul hovor, Dream mi volal. Zasténal jsem a zvedl to, nevěděl jsem co čekat. Ale čekal jsem, až promluví.
„George! Mám tě vyzvednout? Ovšem pokud chceš."
Vyplivl jsem pastu kterou jsem měl v puse, odkašlal jsem si než moje odpověď mu vyzněla na druhé straně mobilu. Než ale jsem stačil otevřít pusu, mohl jsem slyšet jeho smích na druhé straně.
Zasténal jsem když jeho smích přestal, „Nemusíš přijdu tam, ještě musím něco udělat."
„Co musíš udělat?" slyšel jsem jeho hlas, který byl opravdu zvědavý. Musel jsem se nad tím zahihňat.
„Jen ještě nejsem plně připravený, uvidíme se tam Dream." na jeho jméno jsem dal větší důraz.
„Uvidíme se tam zlatíčko." a on mi to opětoval.
Červený obličej a velký úsměv. Zrcadlo mi to řeklo. Jinak bych si to sám neuvědomil.
——
12:57
V dálce už jsem mohl vidět známé obličeje, které už znám. Zrychlil jsem krok, když jsem je viděl.„GEORGE!" jako první mě uviděl Nick, samozřejmě že on. Zamával jsem, když už mě viděli i ostatní.
„Co děláte?" sedl jsem si na jeden velký kámen, když jsem ignoroval, kdo seděl vedle mě, když jsem stále sledoval Nick a Karl, kteří se smáli. Nadzvedl jsem jedno obočí, mohl jsem říct že jsem chtěl vědět co se stalo. Ale radši jsem nic nenaznačoval.
Neodpověděli mi, když jsem se jich zeptal. Měli zrovna záchvat smíchu a zrovna začali utíkat. Co. Se. Stalo.
„Myslím že mají jen dobrou náladu." méně jsem vykřikl, když se hrubější ale stále jemný hlas se objevil vedle mě. Hlava se mi otočila do leva, a hned jsem se cítil jako kdyby všechny moje problémy se roztekly.
„Ahoj, Dream."
„Ahoj, zlatíčko."
Bylo to tu zas, motýlci kteří se mi objevili v břiše. Nervózní ale stále upřímný úsměv se objevil na mých rtech. Hned když se naše oči střetly, jsem pohled dal na zem, kde byl písek.
„Chci se tě na něco zeptat," začal, a já se znovu na něho koukl, jeho pohled zůstával stále na mně, „Nick a Karl chtěli udělat přespávačku, a samozřejmě jsem souhlasil. Takže se chci zeptat, jestli chceš přijít." rychlým pohledem jsem se koukl na jeho ruce, které se neustále hýbaly, prsty si hrály navzájem s jeho prstýnky na prstech.
Byl nervózní, a já taky. Položil jsem jednu ruku na tu jeho, abych ho uklidnil.
„Samozřejmě že příjdu."
_______________________________________
Words:807Ily
ČTEŠ
Holiday love /Dnf/ ✓
FanfictionFlorida, jako letní dovolená, je úžasný nápad. George, společně se svými rodiči poletí na Floridu na deset dní. Barista, pracuje v baru u pláže. George si ho všimne hned první den, ale to nevěděl že barista si ho všimne taky. Nový kamarádi a možn...