S E V E N - T E E N

192 22 2
                                    



„Takže už jste zase v pohodě?" zeptal se mě Karl, když jsme teď šli na jiné místo než bylo hřiště. Pomalu jsem přikývl, byl jsem za to rád že ho mám konečně zpátky, ale taky občas kolem nás byla divná atmosféra, pokaždé když jsme byli sami.

Nebo to je taky možná kvůli toho, že nad tím moc přemýšlím. Zatřepal jsem hlavou a kopl jsem do písku který byl na zemi. Byli jsme tentokrát na pláži, kde bylo mnoho lidí, ale stále jsem se držel za Karl a Darryl kteří byli přede mnou.

Když už jsme tak nějak, byli dále od lidí, ale ne stále tak aby kolem nás nikdo nebyl, tak jsem se zařadil vedle Darryl a Karl.

Vytáhl jsem si mobil z kapsy, na obrazovce jsem už mohl vidět nepřečtené zprávy od rodičů, povzdechl jsem si a začal jsem odpovídat. Nedíval jsem se před sebe ale to mě teď nezajímalo.

Mamka<3
Tvůj táta je na tebe naštvaný, tak se připrav až přijdeš domů.

Me
Proč?

Mamka<3
Psal ti George.

Vyjel jsem z chatu, a šel jsem na chat s tátou. Abych nelhal, tak jsem byl docela nervózní co jsem zase udělal a po případě, co mi napsal.

Taťka<3
Hlavně že jsi tady nechtěl letět a najednou chodíš ven. Dovolená měla být s námi rodiči, ne s nějakými kluky které skoro ani neznáš.

Me
Proč si mi to neřekl normálně, když jsem byl ještě v hotelu? Vypadalo to jako kdyby ti nic nevadilo.

Taťka<3
Promluvíme si až přijdeš zpátky. Všechno ti řeknu.

Vypnul jsem svůj mobil ale než jsem stihl si ho dát do kapsy, mi hned spadl kvůli člověka který byl zastavený a díval se na mě.

Rychle jsem si vzal mobil ze země, naštěstí spadl do písku, i když ten písek budu mít teď všude.

„Měl by sis dávat pozor kam jdeš," promluvil hlas který dobře znám, na jeho rtech hrál úšklebek. Protočil jsem očima a konečně, jsem se koukl kolem sebe.

Byli jsme stále na pláži, jak překvapivé, ale moc lidí tu nebylo, písek končil už někde za pár kroků protože tam začínaly kameny, které byly docela velké.

„Zase mě ignoruješ?" řekl provokativně za čím hned byl menší smích. Znovu jsem se na něho podíval, že nastal oční kontakt s jeho zelenými oči. Na rtech měl stále jeho normální úšklebek.

Pokrčil jsem rameny, „Nemám na to nic říct," zahihňal jsem se a stále, jsme drželi oční kontakt. Teď byla řada na něho aby pokrčil rameny.

„Nevypadal si moc šťastně když ses koukal do toho mobilu." naznačil hlavou na můj mobil který byl stále v kapse. Pohledem jsem sjel do země, místo toho abych se koukal do jeho zelených očí.

„Nechci to teď řešit," slyšel jsem vedle sebe jen 'mhm' a to je vše než zase nastalo ticho, které bylo docela dobré. Sedl jsem si na kámen, který byl vedle mě, Clay udělal to samé.

Ostatní si dělali své věci, někdo si povídal nebo taky byl někdo v oceánu až po kotníky. Usmál jsem se když mi paprsky od slunce začaly svítit do obličeje.

„Vypadáš jak anděl," nadskočil jsem leknutím, Clay se začal smát když uviděl můj obličej. Nechápavě jsem se na něho podíval, s nadzvednutým obočím jsem do něho jemně šťouchl.

Zahihňal jsem se, „Ne, že mi tak začneš říkat." jemně jsem se ušklíbl.

Clay si odfrkl, „Nah, nevadí, když nechceš tak mám ještě zlatíčko, jsi takové zlatíčko." s jedním nadzvednutým obočím a na rtech jeho typický úšklebek.

„Fajn, budu ti tím pádem říkat Dream," jemně jsem se zasmál. Clay, se na mě nechápavě podíval.

„Proč Dream?" zeptal se.

„Protože si takový 'dreamy guy'," naznačil jsem uvozovky nad mými slovy. Clay byl ticho a koukal se na mě, než mu to došlo a jeho, zase úšklebek se zvětšil.

„Tím chceš naznačit co, zlatíčko?" dal ruku kolem mých ramen a díval se na mě a já na něho, mohl jsem cítit jeho dech na mém obličeji a tohle, se mi líbilo.

„Co ja vím," jemně jsem pokrčil rameny aby to nevypadalo že chci jeho ruku pryč. To ne, právě jsem ji tam chtěl mít.

A v tu dobu jsem si uvědomil, že jsem se děsně zamiloval do tady toho kluka.

___________________________________
Words:699

Celkem sad že píšu letní ff v zimě :,)

Hezký prosinec všem 🫶🏼

Holiday love /Dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat