T H I R T Y- T W O

209 26 11
                                    


Tenth day. - final day.

3:30

„George!" všichni byli nervózní a taky byli ve stresu, nevěděli co mají dělat dříve, „pomoz mi s taškami!"

Jedna taška v ruce a další na rameni, tohle se opakuje celé ráno. Teda spíš rodiče si přivstali, a já ještě nejsem ani hotov. Hygiena chybí, plus se ještě převléct z pyžama.

„Proč si stále v pyžamu?" táta dával do kufru od auta tašky které jsem donesl, auto které jsme měli půjčené na deset dní. A dnes je poslední.

„Blbá otázka, máma mě vzbudila že nestíháme, ale stejnak nám to letí za hodinu a půl." protočil jsem očima, když se začal smát.

„Tak se běž připravit," řekl mi, s dalším kufrem v ruce.

Hned jsem se otočil a běžel jsem do svého hotelového pokoje, společně s koupelnou.

Umytí zubů, upravení vlasů a taky konečně normální oblečení. Když jsem měl v puse kartáček, se kterým jsem si myl zuby, u toho jsem se díval do zrcadla, dělám to vždy.

Zbytek pasty, která mi zůstala v puse jsem vyplivl.

Mobil položený na umyvadle, na kraji umyvadla, mi začaly přicházet oznámení. Jedno oznámení za druhým, i když moc jich nebylo.

Zasténal jsem a vzal si ho do ruky, který mi malém spadl.

Dream<3
Greg

Dream<3
George* promiň :^)

Me
Kdo je sakra Greg

Dream<3
To byl omyl lmao
Čekám před hotelem tak si pohni, lásko

Me
Fajn za pět minut jsem tam

Dream<3
Pět?!?!?

Me
Jo <3

Kartáček jsem hned hodil do taštičky, ve které mám další hygienické pomůcky. Dveře od koupelny byly stále otevřené, i když jsem z nich vystartoval s menší rychlostí.

„George?" máma která balila poslední věci se na mě s nepochopitelným výrazem dívala, „Kam jdeš?"

Zasténal jsem, prsty mi zajely do vlasů, abych si je mohl aspoň trošku upravit. Parfém který byl na mně, byl cítit už na několik metrů daleko, dobré, ale možná jsem to přehnal.

„Půjdu ještě na chvíli ven," odmlčel jsem si, „rozloučit se s místem." vychrlil jsem.

Boty zavázané, a mikina, která není ani moje, mi dobře objímala tělo. Dveře od apartmánu jsem otevřel a potom rychle zavřel. Vůbec nevím jestli uběhlo pět minut, ale co nejdříve tak to myslím že bude nejlepší.

„Dream!" malém to znělo jako kdybych spíše zapískal, než kdybych na něho zavolal.

„Ahoj, George," velký úsměv na tváři s další obálkou v ruce mě přivítal, další dopis?

Vypadalo to, že jsem na něj skočil. Ale jen jsem ho objal, ruce jsem měl kolem jeho krku a prsty v jeho dlouhých špinavých blond vlasech. Cítil jsem jeho dech na svém krku a jemné polibky, které mi dával na čelist.

Dále jsem to nevydržel, pohladil jsem ho po tvářích a políbil ho na rty. Na rtech měl balzám, cítil jsem to. Jednu ruku měl na mém boku a druhou na mém stehně. Jsem v nebi?

Po sekundách jsme se oba dva odtáhli, kvůli nedostatku kyslíku. Jeho tváře byly červené a já přísahám, že moje také.

Holiday love /Dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat