T W O

247 30 5
                                    



Jsme tu první den když si to tak vezmeme, protože den který jsme tu přijeli se nepočítal. Aspoň to tak rodiče říkali. Mně to je jedno, ani mi to nevadí.

Převlékl jsem se do něčeho, v čem mi nebude ani takové horko, a taky jsem si vzal batoh. Ve kterém byly věci na pláž.
Mamka a taťka, mi napsali na papírek co chtějí koupit v baru.

Povzdechl jsem si, a vešel jsem na terasu. Hned jsem cítil teplý vítr, když jsem otevřel skleněné dveře. Pořádně jsem si povzdechl, a šel jsem ven.

Pomalým krokem, jsem šel k pláži a díval jsem se kolem sebe. Bylo tu hodně lidí, protože hned vedle našeho hotelu byl camp. Mohli jste tak přijet s karavanem, nebo autem a mohli jste si postavit stan, a nebo tam byl taky mobil house. A my byli v hotelu. Ale ani mi to nevadilo, bylo to tam hezké, a já si užíval každou chvilku co jsem na hotelu.

Už jsem mohl vidět bar a taky pláž, kde rodiče chtějí být. Zrychlil jsem krok, abych se mohl podívat jestli tam je ještě místo. A bylo tam, ale lidí tam bylo hodně. Prosím lidi ne, zastavil jsem se v mojí cestě, a díval jsem se po pláži. Někteří lidi tu museli být dříve než já. Pořádně jsem se nadechl, a potom vydechl.

Oficiálně jsem byl na pláži. Mohl jsem slyšet lidi jak si povídají americkým přízvukem, a taky vlny. Možná by to tu bylo klidnější, kdyby tu nebylo tolik lidí. Já lidi celkově moc rád nemám.

Díval jsem se po pláži, jestli neuvidím volné místo. A taky jsem viděl, šel jsem k místu a věci jsem položil na zem, měl jsem dobrý výhled na bar, a taky jsem viděl lidi kteří tam pracují. Byla tam ta holka která byla v tom baru i včera. A dalšího člověka jsem neviděl.

Položil jsem na zem ručníky a batoh. Batoh jsem radši zakryl ručníkem, protože nikdy nevíte co se může stát.

Z kapsy jsem si vytáhl papírek, kde bylo napsané co chtějí rodiče za drinky. A taky tady mají být za patnáct minut.

Podíval jsem se na bar a pak zpátky na lísteček. Otočil jsem se a šel jsem k baru.

Postavil jsem se vedle barové židle a čekal jsem. Než ke mně nepřišla ta holka, měla dlouhé blond vlasy a pár pih které nebyly tak viditelné.

„Ahoj, co ti mužů nabídnout?" mile se na mě usmála, a u toho se koukala do svého tabletu, a čekala co si objednám. Ještě jednou jsem se koukl na papírek a pak zpátky na ní.

„Dvě malinové limonády prosím," menší úsměv jsem jí oplatil, a ještě jsem se stihl kouknout na její jmenovku. Její jméno je Drista. Někam zaběhla než se vrátila zpátky ke svému tabletu, a začala obsluhovat další lidi.

„Tohle je pro tebe?" vyrušil mě hlas, leknutím jsem nadskočil a podíval jsem se k baru. Bože to ne. Byl to ten kluk kterého jsem viděl včera, hrát volleyball. Určitě byl vyšší než já. Mohl jsem si všimnout nějakých věcí, které jsem včera z dálky neviděl. Měl více pih, a taky viditelných pih než ta holka, už jménem Drista. A taky měl světlé zelené oči. Nebo aspoň hádám že jsou takové. Zatřepal jsem hlavou, a už jsem se snažil mu odpovědět.

„J-jo, díky," usmál jsem se zpátky na něho když se na mě usmál, a vzal jsem si od něho limonády.

„Jsi tu s někým?" zeptal se když si položil ruce na bar. Pomalu jsem přikývl. Znovu se na mě usmál. Cítil jsem jak se mi teplo hrne do tváří. Ne prosím, nemůžeš si toho všimnout.

„Nejsi z Ameriky, si z Anglie že?" ušklíbl se když si mě prohlížel. Sakra, co mi to dělá.

„Jo jsem," tentokrát jsem odpověděl slovy, zahihňal se.

„Včera jsem tě viděl jak jste tu přijeli, myslím s rodiči? Nevypadal si moc že tu chceš být." znovu se zahihňal, když jsem s ním navázal oční kontakt. On si mě všiml? Určitě jsem se teďka červenal.

„No, jen jsem byl unavený z letu." zasmál jsem se. Otevřel pusu že chce znovu něco říct, ale teďka ho zastavila Drista.

„Clay! Pojď mi pomoct a nepovídej si!" zkřížila si ruce na hrudi, když se dívala na baristu teďka jménem Clay. On se na ní koukl a přikývl, potom se znovu podíval na mě s menším úsměvem.

„Uvidím tě tu ještě?" znovu se ušklíbl.

Zahihňal jsem se, „Jo, jsem tu teprve první den." odpověděl jsem mu a otočil jsem se a šel jsem zpátky na místo kde jsem položil naše věci.

S překvapením, jsem viděl že už tam stojí máma s tátou, kteří se na mě koukají. Máma se směje, a táta se na mě divá s nadzvednutým obočím, a se šibalským úsměvem.

Protočil jsem očima, teďka vím že jim musím všechno vysvětlovat.

____________________________
Words:800

Hello? Takže líbí ? :]

Kapitoly se budu snažit dělat dlouhé, ale kapitoly budou jen dlouhé když budu mít nápady. :)

Ily all <3

Holiday love /Dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat