N I N E

225 25 7
                                    

17:43

Mlčky jsme šli z restaurace pryč. Už jsem mohl vidět náš hotel, ke kterému se blížíme.
Zrychlil jsem krok abych tam byl co nejdříve. Je brzo, ale stále bych si rád lehl do postele a spal bych. Ale pak bych se stejnak probudil tak ve tři ráno, a můj spánek by byl splněn.

„George?" zavolala na mě máma, když jsem se už blížil ke dveřím od hotelu, rychle jsem se otočil až jsem zakopl o svojí vlastní nohu a spadnul jsem na zem. Zasténal jsem, a pomalu jsem se postavil.

„George, co děláš?" zahihňala se máma, a přišla ke mně. Protočil jsem očima a oprášil jsem si kraťasy které mám na sobě.

„Chtěla jsem se jen zeptat jestli chceš zmrzlinu, my by jsme tam zašli," ukázala za sebe kde stál táta s mobilem v ruce a čekal na nás.

Zatřepal jsem hlavou, „Ne já půjdu do hotelu," oznámil jsem. Máma přikývla a šla pryč společně s tátou. Já jsem si povzdechl a otočil jsem se. Nadskočil jsem když jsem malém narazil do osoby za mnou.

Clay se začal smát a dostal jeho typický záchvat smíchu. Zasténal jsem a dal jsem si ruce před obličej.

„Jak dlouho tu stojíš?" zamumlal jsem a pořád jsem nesundával moje ruce z obličeje. Clay mi ruce chytil za zápěstí a sundal mi je z obličeje, až jsem se na něho díval.

„Nevěděl jsem že děláš balet," tahle věta mě zarazila, nevěděl jsem jak to myslí než jsem si uvědomil co se stalo před chvilkou. Zasténal jsem už po několikáté za tuto dobu.

„Ne- já jsem jen zakopl o svojí vlastní nohu," falešně jsem zabrečel, a znovu jsem si dal ruce před obličej, aby neviděl moje červené tváře z mého trapasu. Clay se zase zasmál. Po chvilce, když jsem se uklidnil a Clay se mnou, tak jsme mohli mít zase normální konverzaci.

„Co tu vůbec děláš?" zeptal jsem se když si Clay upravil vlasy, hned se na mě koukl až jsme navázali oční kontakt.

Clay si odkašlal, „Chtěl jsem se tě zeptat jestli se nechceš jít projít?" díval se na mě a já na něho. Přikývl jsem rychleji než bych měl. Clay se zahihňal.

„Nesměj se už," protočil jsem očima a zkřížil jsem si ruce na hrudi, Clay se znovu zahihňal. Až po chvíli se zase na mě koukl.

„Fajn pojďme," vzal mě za ruku a někam mě táhl, nemohl jsem uhádnout kde, jen jsem věděl že mu věřím.

„Měl bys napsat rodičům, aby z toho nebyl nějaký problém," řekl když se díval před sebe, mohl by se na mě kouknout. Přikývl jsem i když to nemohl vidět, vytáhl jsem si mobil z kapsy, bez toho aby jsem odpojil naše ruce. Rychle jsem jim napsal.

„Kam vůbec jdeme?" znovu jsme se zeptal, když jsem šel blíže ke Clay. Clay pokrčil rameny, podíval se na mě a pak zpátky před sebe.

„Chci ti to tady více ukázat," pousmál se když ho trefil jemný a teplý vánek. Slunce ještě nezapadalo, ale šlo vidět že za pár hodin bude.

„Takže jak se ti tu zatím líbí?" odpojil naše ruce, když šli kolem nás nějací starší kluci. Mírně jsem nad tím zasmutněl.

„Je to tu v pohodě, myslel jsem že to bude horší popravdě," zahihňal jsem se, Clay se usmál. Pokračovali jsme v naší cestě. Nikdo nic z nás neříkal, bylo příjemné ticho a já si to užíval.

„Vím kam půjdeme, pojď za mnou," začal pomalu běžet, až jsem ho musel dohnat.

„Clay! Počkej nestíhám!" zasmál jsem se když se na mě podíval s velkým úsměvem.

„Tak mě musíš chytit," vyplázl na mě jazyk, a běžel dál. Zasmál jsem se a běžel jsem dále za ním. Nemohl jsem ho dohnat, byl až moc rychlý na mě. Až po chvilce se zastavil a já za ním rychle přiběhl. Bouchl jsem ho jemně do ramena, Clay se na mě ale neotáčel, až po chvilce jsem si uvědomil kde jsme.

Byli jsme na velkém útesu. Měli jsme výhled na oceán, a na slunce. Tady bude hezký výhled na západ slunce a taky na východ.
Byl tu taky klid, protože skoro žádní lidi tady nechodili. Bylo to nádherné.

______________________________________
Words:688

Hi I'm toxic dnf shipper 🫶🏼

Ok.

<3

Holiday love /Dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat